انتظارها به پایان رسید؛ جزئیات رویداد PlayStation Experience 2017 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی تاریخ و محل دقیق برگزاری رویداد PlayStation Experience 2017 را مشخص کرد.

انتظارها به پایان رسید؛ جزئیات رویداد PlayStation Experience 2017 مشخص شد

اگر اخبار دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که تا چند سال پیش، اغلب عناوین ویدیویی در جریان رویداد باشکوه و بزرگ E3 معرفی می شدند. اما امروزه با گسترش صنعت بازی و افزایش تعداد بازی سازان، چند سالی است که برخی از شرکت ها از جمله الکترونیک آرتز، نینتندو و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، رویدادهای متنوع و مستقل خود را در زمان های مختلف سال برگزار کرده و در طی آن از برنامه ها و بازی های جدید خود رونمایی می کنند.

رویداد مستقل شرکت ژاپنی سونی برای اولین بار در سال میلادی ۲۰۱۴ به نام PlayStation Experience در ایالات متحده آمریکا برگزار شد. از آن سال به بعد سونی همچنان به برگزاری مراسم «پلی استیشن اکسپرینس» ادامه داد به طوری که امسال نیز با آن همراه خواهیم بود. شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در جدیدترین خبر بلاگ رسمی خود، تاریخ و محل دقیق برگزاری رویداد PlayStation Experience 2017 را به علاقه مندان و طرفداران به اشتراک گذاشت.

بر اساس اطلاعیه سونی، رویداد PlayStation Experience 2017 در روز ۹ دسامبر سال میلادی جاری (۱۸ آذر ۹۶) برگزار خواهد شد و تا روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) ادامه خواهد داشت. محل برگزاری این مراسم نیز مرکز کنوانسیون آناهیم (Anaheim Convention Center) واقع در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا خواهد بود. هم اکنون سری اول فروش بلیط های early-bird (بلیط پیش خرید) با تخفیف ویژه ای به فروش می رسند و علاقه مندان تنها با پرداخت ۶۵ دلار، می توانند به مدت دو روز در این رویداد حضور داشته باشند و از تمامی بازی های حاضر در آن استفاده نمایند. این در حالی است که ارزش بلیط دو روزه این نمایشگاه، ۷۵ دلار است و بزودی این تخفیف ارائه شده به پایان خواهد رسید.

طبق قوانین درج شده در بلاگ رسمی سونی، فقط و فقط افراد بالای ۱۸ سال اجازه ورود به مراسم PlayStation Experience 2017 را دارند و حضور کودکان و افراد زیر ۱۸ سال در این رویداد ممنوع است.

PlayStation Experience 2017

سونی افرادی که بلیط های early-bird (بلیط های پیش خرید) را خریداری کرده باشند، به رویداد ویژه ای دعوت می کند! این رویداد که قرار است در تاریخ ۸ دسامبر سال میلادی جاری (۱۷ آذر ماه سال ۹۶) برگزار شود، فرصت خوبی را برای مصاحبه با توسعه دهندگان، بازی سازان و شخصیت های تاثیر گذار در پلی استیشن فراهم می کند؛ به طوری که شرکت کنندگان به راحتی می توانند با توسعه دهندگان عناوین ویدیویی ارتباط برقرار کرده و گفت و گو ای داشته باشند. شایان ذکر است؛ در حال حاضر بلیط رویداد مذکور (گفت و گو با بازی سازان) به صورت جداگانه به فروش نمی رسد.

به علاوه، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در پایان بیانیه خود از برگزاری فینال مسابقات Capcom Cup 2017 بازی Street Fighter V در روز دوم رویداد «پلی استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷» (۱۰ دسامبر مصادف با ۱۹ آذر ماه) خبر داد. متاسفانه هنوز جزئیات و اطلاعات چندانی در خصوص این مسابقات و نحوه برگزاری آن ارائه نشده است.

در حال حاضر، مشخص نیست که کدام عناوین ویدیویی و سازندگان در رویداد PlayStation Experience 2017 حضور خواهند داشت. البته سونی اعلام کرده است که در هفته های آتی، جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص این رویداد منتشر خواهد کرد. باید یادآوری کنیم که این مراسم برای شرکت سرگرمی های تعاملی سونی از ارزش و اهمیت بالایی برخودار است به طوری که در رویداد سال گذشته «پلی استیشن اکسپرینس»، شاهد رونمایی از عناوین برتر و مورد انتظاری نظیر The Last of Us: Part 2، Uncharted: The Lost Legacy، هورایزن زیرو دان، گرن توریسمو اسپورت و Marvel Vs. Capcom: Infinite بودیم. بدین خاطر، ممکن است سونی در جریان این رویداد به معرفی عناوین ویدیویی انحصاری جدید کنسول پلی استیشن ۴ بپردازد. پس هرگز نمایشگاه امسال «پلی استیشن اکسپرینس» را از دست ندهید.

ارسال نظر