سرویس اشتراک PlayStation Now بیش از 40 بازی انحصاری PS3 را به کتابخانه بازی خود اضافه کرد

سونی صدها بازی را به سرویس اشتراک PlayStation Now خود از زمان راه‌اندازی آن در ماه اوت اضافه کرده است (بیش از 100 عنوان بازی در ماه نوامبر به این سرویس اضافه شده بودند.)به گزارش کلیک، این دسته جدید از بازی‌ها شامل بیش از 40 ضمیمه با تمرکز بر بازی‌های انحصاری کنسول PS3 است و در حال حاضر، بیش از 100 بازی انحصاری برای کنسول PS3 و 300 بازی در مجموع از طریق اشتراک یا به صورت اجاره‌ای در دسترس هستند. در این دسته از بازی‌ها، بازی‌های دارای رده AAA مشاهده نمی‌شوند اما این نشان می‌دهد که شرکت سونی، عرضه مستقل بازی‌های Flow، Flower و Journey را که در اصل برای PS3 طراحی شده‌اند، گرامی داشته است.

سرویس اشتراک PlayStation Now بیش از 40 بازی انحصاری PS3 را به کتابخانه بازی خود اضافه کرد

به گزارش کلیک، این دسته جدید از بازی‌ها شامل بیش از 40 ضمیمه با تمرکز بر بازی‌های انحصاری کنسول PS3 است و در حال حاضر، بیش از 100 بازی انحصاری برای کنسول PS3 و 300 بازی در مجموع از طریق اشتراک یا به صورت اجاره‌ای در دسترس هستند. در این دسته از بازی‌ها، بازی‌های دارای رده AAA مشاهده نمی‌شوند اما این نشان می‌دهد که شرکت سونی، عرضه مستقل بازی‌های Flow، Flower و Journey را که در اصل برای PS3 طراحی شده‌اند، گرامی داشته است.

سونی همچنین اعلام کرد که پیشنهاد اشتراک 12 ماهه PlayStation Now پس از 11 ژانویه قابل دسترس نخواهد بود. اگر شما تنها علاقه اندکی به سرویس اشتراک PlayStation Now داشته باشید، این بهترین فرصت برای تکمیل فرآیند خرید است چرا که حدودا نصف قیمت اشتراک سه ماهه سونی بر اساس قیمت هر ماه و ارزان‌ترین پیشنهاد خرید ارائه شده است. در حال حاضر میلیون‌ها مالک PlayStation وجود دارند که هیچ یک از بازی‌های قبلی این کمپانی را امتحان نکرده‌اند و سرویس PlayStation Now سیاحت در بازی‌های گذشته را امکان‌پذیر می‌کند.

ارسال نظر