بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس را اعلام کرد.

بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

پس از اعلام اسامی بازی های رایگان ماه فوریه سرویس ایکس باکس لایو گلد، حال این بار نوبت به سونی رسید و این شرکت در جدیدترین خبر بلاگ رسمی پلی استیشن، به معرفی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس پرداخت. بر این اساس، کاربران سرویس پلی استیشن پلاس و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در ماه جاری دو عنوان ویدیویی Knack و Rime را به صورت رایگان دریافت می کنند.

بازی Knack یکی از بازی های انحصاری زمان عرضه کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 است که در زمان انتشار با بازخوردهای منفی بازیکنان و منتقدان رو به رو شد. اما حال با توجه به عرضه رایگان این بازی، تجربه آن خالی از لطف نیست. بازی Rime نیز یکی از آثار ماجراجویی سال گذشته میلادی (2017) است که به لطف محیط رنگارنگ و پویا و همچنین معماهای درگیرکننده، پس از انتشار مورد استقبال گیمرها قرار گرفت.

از طرف دیگر، شرکت ژاپنی سونی در ماه جاری دو عنوان ویدیویی Spelunker HD و Mugen Souls Z را برای کاربران و دارندگان کنسول نسل هفتم پلی استیشن 3 در نظر گرفته است. دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز مانند همیشه از برنامه ارائه رایگان بازی های ویدیویی سرویس پلی استیشن پلاس بی بهره نیستند و در ماه جاری به صورت رایگان به دو بازی Grand Kingdom و Exile's End دسترسی دارند. البته بازی تکنیکی و نقش آفرینی Grand Kingdom به لطف قابلیت Cross-Buy بر روی کنسول پلی استیشن 4 نیز قابل اجرا است.

بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس

با معرفی و اعلام اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس از سوی شرکت سونی، فرصت دریافت عناوین ویدیویی رایگان ماه گذشته این سرویس تا چند روز آینده اتمام می رسد. از آنجا که سونی بازی های بی نظیر و خارق العاده ای از جمله Deus Ex: Mankind Divided و Batman: The Telltale Series را در ماه گذشته به کاربران ویژه خود هدیه می دهد، این فرصت طلایی را از دست ندهید و فورا نسبت به دریافت عناوین مذکور اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجــــــــــــا کلیک کنید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز 6 فوریه (17 بهمن ماه سال 96) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می گیرد.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Knack
  • Rime

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Spelunker HD
  • Mugen Souls Z

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Grand Kingdom (قابل اجرا بر روی کنسول پلی استیشن 4)
  • Exile's End

بازی های رایگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن (PSVR)

  • Starblood Arena (از تاریخ 12 دی ماه الی 15 اسفند سال 96)

بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس

توجه داشته باشید که عناوین ویدیویی فوق مخصوص کاربران سرویس پلی استیشن پلاس بوده و در صورتی که شما جز کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک باشید، امکان دسترسی رایگان به این عنوان وجود ندارد. پلی استیشن پلاس یکی از سرویس های پولی شبکه پلی استیشن نتورک (PSN) برشمرده می شود که مزایا و امکانات ویژه و زیادی را برای مشترکین خود به همراه می آورد. با خرید حق عضویت این سرویس، علاوه بر امکان تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، به صورت ماهانه تعدادی بازی به صورت رایگان دریافت می کنید و در کنار آن ها، از تخفیف های ویژه فروشگاه پلی استیشن استور نیز برخودار می شوید. هم اکنون، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن به فروش می رسد. جهت خرید حق عضویت این سرویس، بر روی این لینک کلیک کنید.

گفتنی است؛ در حال حاضر، شرکت سونی تخفیف های ویژه و وسوسه انگیزی را تحت رویداد PS Plus Specials در فروشگاه پلی استیشن استور بر روی بیش از 65 عنوان ویدیویی اعمال کرده است. این رویداد که مختص کاربران سرویس پلی استیشن پلاس بوده، تا روز ششم فوریه امسال (ساعت 19:30 دقیقه روز 17 بهمن ماه به وقت تهران) ادامه دارد و عناوینی همچون نید فور اسپید پی بک، Call of Duty: WWII، فیفا 18، MotoGP™17، 7 Days to Die، Madden NFL 18، NBA LIVE 18 و غیره با تخفیف های 30 الی 50 درصدی به فروش می رسند. برای اطلاع از کلیه پیشنهادها و تخفیف ها، به فروشگاه رسمی پلی استیشن مراجعه کنید.

لازم به ذکر است؛ شرکت مایکروسافت در ماه فوریه سال میلادی 2018 مانند همیشه چهار عنوان ویدیویی Shadow Warrior، Assassin's Creed Chronicles: India، Split/Second و Crazy Taxi را برای مشترکین سرویس طلایی ایکس باکس لایو گلد و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در نظر گرفته است که از این تعداد، دو بازی مخصوص کاربران کنسول نسل هفتم یعنی ایکس باکس 360 و دو بازی برای دارندگان کنسول Xbox One است. البته این بار هم کاربران کنسول ایکس باکس وان به لطف قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) قادر به اجرای تمامی بازی های مذکور هستند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه و نظر شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه فوریه 2018 پلی استیشن پلاس با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر