عناوین رایگان ماه می شبکه پلی استیشن پلاس اعلام شد

شرکت ژاپنی سونی همانند کمپانی مایکروسافت، با اتمام یک ماه میلادی، چندین عناوین ویدیویی را در اختیار کاربران شبکه پلی استیشن پلاس قرار می دهد. این عناوین برای تمامی کنسول های این شرکت در نظر گرفته می شوند به طوری که دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز می توانند در هر ماه، چند بازی ویدیویی از شرکت سونی هدیه بگیرند. تنها چهار روز به آغاز ماه می سال میلادی 2016 زمان باقی مانده و بخش سرگرمی های کمپانی سونی، در بلاگ رسمی خود، لیست عناوین رایگان ماه می را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین رایگان ماه می شبکه پلی استیشن پلاس اعلام شد

این عناوین برای تمامی کنسول های این شرکت در نظر گرفته می شوند به طوری که دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز می توانند در هر ماه، چند بازی ویدیویی از شرکت سونی هدیه بگیرند. تنها چهار روز به آغاز ماه می سال میلادی 2016 زمان باقی مانده و بخش سرگرمی های کمپانی سونی، در بلاگ رسمی خود، لیست عناوین رایگان ماه می را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش بخش سرگرمی های کمپانی بزرگ سونی، لیست عناوین رایگان ماه می سال میلادی 2016 شبکه پلی استیشن پلاس را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، دارندگان کنسول نسل هشتم سونی (PlayStation 4) در ماه می می توانند عناوین Switch Galaxy Ultra، Table Top Racing: World Tour و Tropico 5 را به صورت رایگان دریافت کنند و به تجربه این بازی ها بپردازند.

همان طور که اشاره کردیم، بازی های ویدیویی رایگان هر ماه شبکه پلی استیشن مختص کنسول پلی استیشن 4 نمی شوند و دارندگان کنسول پلی استیشن 3 نیز در ماه می قادر به دریافت بازی های Bionic Commando Rearmed 2 و LocoRoco Cocoreccho! می باشند. بخش سرگرمی های کمپانی سونی برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز دو بازی God of War: Ghost of Sparta و Switch Galaxy Ultra را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید که این عناوین، مخصوص شبکه پلی استیشن پلاس بوده و در صورتی که شما عضو شبکه پلی استیشن نتورک باشید، نمی توانید این عناوین را دریافت کنید. شبکه پلی استیشن پلاس نوعی حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک محسوب می شود که عضویت در این شبکه، پولی است! از مزایای این شبکه می توان به بازی های رایگان هر ماه، تخفیف های 50 (و بالاتر) در هنگام خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن، دسترسی به بخش چند نفره بازی ها و... اشاره کرد.

حساب کاربری PlayStation Plus در فروشگاه های مختلف خارجی و حتی در فروشگاه رسمی کمپانی سونی و پلی استیشن با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. کاربران در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه مشخص شده، به مدت یک ماه، دو ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال حساب کاربری پلی استیشن پلاس را فعال نمایند و از مزایای آن بهره مند شوند.

در زیر می توانید لیست کامل عناوین رایگان ماه می شبکه پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید.

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن 4:

  • Switch Galaxy Ultra
  • Table Top Racing: World Tour
  • Tropico 5

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن 3:

  • Bionic Commando Rearmed 2
  • LocoRoco Cocoreccho!

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن ویتا:

  • God of War: Ghost of Sparta
  • Switch Galaxy Ultra

شایان به ذکر است که این عناوین از تاریخ 1 ماه می (مصادف با یک‌ شنبه 12 اردیبهشت 1395) در شبکه پلی استیشن پلاس به صورت رایگان قرار می گیرند و تا آن روز، بازی های رایگان ماه آوریل این شبکه قابل دریافت هستند. کمتر از 4 روز به اتمام ماه آوریل باقی مانده است؛ پس این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون برای دریافت عناوین ماه آوریل اقدام فرمایید. در زیر می توانید لیست بازی های ویدیویی را که تا 30 آوریل به صورت رایگان قرار گرفته اند را مشاهده کنید:

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن 4:

  • Dead Star
  • Zombi

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن 3:

  • Savage Moon
  • I Am Alive

عناوین رایگان کنسول پلی استیشن ویتا:

  • A Virus Named Tom
  • Shutshimi

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان شبکه پلی استیشن پلاس چیست؟ به نظر شما، عناوین رایگان این ماه شبکه پلی استیشن پلاس بهتر از شبکه ایکس باکس لایو می باشد؟ شما کدام یک از بازی های ذکر شده در لیست بالا را دریافت می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر