قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس در اروپا افزایش می‌یابد

رسانه کلیک - متاسفانه شرکت ژاپنی سونی در جدیدترین ایمیل ارسالی به کاربران خود از افزایش قیمت سرویس پلی استیشن پلاس در منطقه اروپا و استرالیا خبر داد.

قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس در اروپا افزایش می‌یابد

شرکت ژاپنی سونی به تازگی با ارسال ایمیل اطلاع رسانی به کاربران دو منطقه اروپا و استرالیا شبکه پلی استیشن نتورک، رسما اعلام کرد که برای عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس و تجربه بخش آنلاین بازی های ویدیویی، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. به بیانی دیگر، در پایان ماه آگوست امسال (۹ شهریور) هزینه اشتراک سالانه، سه ماهه و ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس در دو منطقه مذکور با افزایش ۲۵ درصدی رو به رو خواهد شد.

طبق ایمیل ارسال شده برای کاربران دو منطقه اروپا و استرالیا، هزینه اشتراک سالانه سرویس آنلاین پلی استیشن پلاس برای کاربران انگلیسی از مبلغ ۳۹٫۹۹ به ۴۹٫۹۹ پوند افزایش پیدا خواهد کرد. به علاوه، هزینه اشتراک سه ماهه و ماهانه به ترتیب از مبلغ ۱۴٫۹۹ و ۵٫۹۹ به ۱۹٫۹۹ و ۶٫۹۹ پوند افزایش خواهد یافت. دقیقا سایر کاربران اروپایی نیز با افزایش قیمت ۲۵ درصدی مواجه خواهد شد به طوری که اشتراک سالانه، سه ماهه و ماهیانه در اروپا به ترتیب از مبلغ ۴۹٫۹۹، ۱۹٫۹۹ و ۶٫۹۹ یورو به ۵۹٫۹۹، ۲۴٫۹۹ و ۷٫۹۹ یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

در منطقه استرالیا نیز عضویت یک ساله در سرویس پلی استیشن برای کاربران هزینه ای ۷۹٫۹۵ دلار استرالیا را به همراه دارد. همچنین هزینه اشتراک سه ماهه و ماهانه از تاریخ ۹ شهریور به ترتیب ۳۳٫۹۵ و ۱۰٫۹۵ دلار استرالیا خواهد بود. همان طور که در بالا اشاره کردیم، شرکت سونی زمان افزایش قیمت اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس را ۳۱ آگوست (۹ شهریور ماه سال ۹۶) اعلام کرده است.

بنابراین اگر حساب کاربری شما بر اساس منطقه اروپا و یا استرالیا ساخته شده باشد، شما نیز برای اشتراک در این سرویس ویژه ناچارا باید پول بیشتری به شرکت سونی پرداخت نمایید. البته شما می توانید تا پیش از نهم شهریور، به هر میزانی که نیاز دارید با قیمت قبلی اشتراک پلی استیشن پلاس را از فروشگاه PS Store خریداری کنید که در این صورت سونی هیچ اختلاف قیمتی را از شما نخواهد گرفت.

بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که افزایش قیمت سرویس آنلاین پلی استیشن پلاس نتایج بدی را برای شرکت سونی به همراه خواهد داشت چرا که هزینه اشتراک سالانه، سه ماهه و ماهیانه شبکه ایکس باکس لایو ارزان تر از شبکه پلی استیشن پلاس است.

پلی استیشن پلاس

البته در ماه سپتامبر سال میلادی جاری شاهد چنین اقدامی از سوی شرکت سونی در منطقه آمریکای شمالی و کانادا بودیم به طوری که این شرکت به صورت ناگهانی قیمت عضویت سرویس پلی استیشن پلاس را افزایش داد. با این اقدام سونی، بسیاری از کاربران اروپایی پیش بینی می کردند که هزینه سرویس PS Plus در منطقه اروپا نیز افزایش پیدا خواهد کرد که گویا زمان آن فرا رسیده است. متاسفانه هنوز از علت این افزایش قیمت خبر نداریم و سونی پاسخ سوالات کاربران در این خصوص را نداده است. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، رسانه کلیک شما را مطلع خواهد ساخت. همراه کلیک بمانید...

در پایان بهتر است به عناوین ویدیویی رایگان ماه آگوست سرویس پلی استیشن پلاس نیز اشاره ای کنیم. طبق گفته های شرکت سونی، کاربران کنسول پلی استیشن ۴ و عضو این سرویس در ماه آگوست به سه بازی Assassin's Creed: Freedom Cry، Downwell و Just Cause 3 به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. توجه داشته باشید که نیازی به دریافت کامل محتوای این عناوین نیست و کافیست بر روی بر روی گزینه دانلود (Download) کلیک کرده و مراحل دانلود را طی نکنید و مادامی که عضو سرویس PS Plus باشید، قادر به دریافت و تجربه رایگان این بازی ها خواهید بود.

ارسال نظر