تروفی های پلی استیشن را به پول واقعی تبدیل کنید!

رسانه کلیک - از امروز تمامی تروفی های پلی استیشن خود را به پول های واقعی تبدیل کرده و از آن در خرید بازی های ویدیویی و سایر برنامه های فروشگاه پلی استیشن استور استفاده کنید!

تروفی های پلی استیشن را به پول واقعی تبدیل کنید!

به تازگی جلسه گزارش مالی میان مدیران و سرمایه داران بخش سرگرمی های شرکت سونی برگزار و در طی آن، صحبت هایی در زمینه برنامه های آینده کنسول پلی استیشن و شبکه PSN زده شد. مدیران و سرمایه گذاران به این موضوع اشاره کردند که باید امکانات سرگرمی و تفریحی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار گیرد تا ضمن افزایش سطح کیفی خدمات نسبت به رقبا، کاربران نیز از خدمات سونی راضی و خشنود باشند.

در حال حاضر، شرکت سونی از عرضه کنسول قدرتمند ایکس باکس وان ایکس نگران بوده چرا که این کنسول از لحاظ عملکرد یک سر و گردن از پلی استیشن ۴ پرو بالاتر است و اغلب گیمرها و بازیکنان حرفه ای همواره از لحاظ گرافیک بصری به دنبال تجربه بهترین نسخه از عناوین ویدیویی هستند. بنابراین، ممکن است که کنسول ایکس باکس وان ایکس طرفداران زیادی را به سمت خود بکشد و حتی نظر برخی از دارندگان پلی استیشن ۴ را به خود جلب کند و در نهایت شاهد کاهش فروش دستگاه های PS4 و مدل پرو و همچنین کاهش تعداد کاربران فعال شبکه پلی استیشن نتورک باشیم.

بدین خاطر، موضوع اصلی جلسه اخیر سرمایه داران و مدیران شرکت سونی بررسی و ارائه راه کار مسائل و نگرانی های مذکور بود که افراد در این خصوص به گفت و گو پرداختند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که در جریان این جلسه تصویب شد، این است که از این پس، شرکت سونی تمرکز خود را بر روی افزایش خدمات اینترنتی نظیر افزایش امکانات سرویس پلی استیشن پلاس و غیره قرار دهد و از اهمیت فروش سخت افزار (کنسول) بکاهد.

تا پیش از این، برنامه Sony Rewards حرف خاصی برای گفتن نداشت و حتی بسیاری از کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن به دلیل عدم وجود طرح های تشویقی مناسب و وسوسه انگیز، در این برنامه شرکت نکرده اند و یقینا می توان عملکرد این برنامه سونی را ضعیف توصیف کرد. اما به نظر می رسد این جلسه کار ساز بوده و سونی خواستار ایجاد تغییرات اساسی در Sony Rewards است.

اگر همیشه به دنبال کسب انواع مختلف تروفی های پلی استیشن هستید، شرکت ژاپنی سونی به پاس قدردانی از شما، برنامه ویژه ای را در نظر گرفته است که به واسطه آن می توانید تمامی تروفی های خود را به پول های واقعی تبدیل کرده و حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک را شارژ کنید. سپس به کمک این پول های هدیه قادر هستید که بازی های ویدیویی و سایر برنامه های مورد علاقه خود را از طریق فروشگاه پلی استیشن استور خریداری کنید.

تروفی های پلی استیشن

خوشبختانه هیچگونه محدودیتی برای خرج این پول ها وجود ندارد و شما می توانید بخش و یا کل پول دریافتی را فقط و فقط در فروشگاه PS Store خرج کنید. البته توجه داشته باشید که باید قید تروفی هایی که تا به امروز به دست آوردید را بزنید و برای کسب تروفی های جدید تلاش کنید. به علاوه، سونی هیچ امتیازی بابت تروفی های برنز در نظر نگرفته است.

مزایا و امتیازات در نظر گرفته شده برای انوع مختلف تروفی های پلی استیشن به شرح زیر است:

  • ۱۰۰ تروفی نقره ای (Silver): 100 امتیاز
  • ۲۵ تروفی طلایی (Gold): 250 امتیاز
  • ۱۰ تروفی پلاتین (Platinum): 1000 امتیاز

حال شرکت ژاپنی سونی به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز، یک گیفت کارت ۱۰ دلاری به صورت رایگان هدیه می دهد که کاربران به کمک آن می توانند حساب کاربری خود را شارژ کرده و از آن در خرید بازی های ویدیویی و سایر محصولات فروشگاه پلی استیشن استور از جمله اشتراک پلی استیشن پلاس، پلی استیشن Now، پلی استیشن TV، تم های مختلف، آیکون حساب کاربری، تصاویر پس زمینه، بسته های الحاقی بازی و غیره استفاده کنند.

با وجود عرضه بازی های ویدیویی مورد انتظار نظیر Wolfenstein 2: The New Colossus و Assassin's Creed: Origins، بدون شک می توانید امتیازات و تروفی های مختلفی را به دست بیاورید و در خریدهای آتی از این ۱۰ دلاری های رایگان استفاده کنید. بدون شک، تجربه بازی های ویدیویی صرفا جهت کسب تروفی های پلی استیشن چندان مورد پسند تمامی بازیکنان و کاربران نیست چرا که این موضوع به شدت باعث کاهش جذابیت بازی می شود و ذهن بازیکنان را تنها برای کسب تروفی درگیر و مشغول می کند.

ذکر این نکته مهم است که برنامه تبدیل امتیازات تروفی های پلی استیشن به پول های واقعی و استفاده از آن ها در فروشگاه پلی استیشن استور و خرید بازی های ویدیویی و سایر برنامه ها، مختص کاربران ایالات متحده آمریکا شبکه PlayStation در نظر گرفته شده است.

کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳ جهت بهره مندی از این امکان ویژه و جدید شبکه PSN و تبدیل تروفی های پلی استیشن به پول های واقعی، ابتدا می بایست در برنامه امتیاز و پاداش شرکت سونی ثبت نام کنند. برای عضویت، به وب سایت رسمی جوایز سونی مراجعه فرمایید. همچنین، از آنجا که این برنامه فقط و فقط برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته شده، لذا امکان ورود به وب سایت مذکور از طریق IP های غیر آمریکایی وجود ندارد.

از دیگر خبرهای مرتبط با محصولات شرکت ژاپنی سونی می توان به عرضه کنسول پلی استیشن ۴ پرو سفید رنگ اشاره کرد. به تازگی یکی از خرده فروشان معتبر ایرلندی به نام Smyths مدل سفید رنگ کنسول پلی استیشن ۴ پرو را با قیمت ۳۳۹ یورو به فروش می رساند. بر اساس ادعا این خرده فروشان، دستگاه مذکور همزمان با عرضه جهانی کنسول قدرتمند ایکس باکس وان ایکس به بازار عرضه می شود. جهت مطالعه متن کامل خبر، بر روی این لینک کلیک کنید.

همچنین شرکت سونی رویداد اختصاصی و مهم خود را تحت عنوان PlayStation Experience 2017 در روز ۹ دسامبر سال میلادی جاری (۱۸ آذر ماه سال ۹۶) و در شهر آناهیم در ایالت کالیفرنیا آمریکا به مدت دو روز برگزار می کند. به نظر می رسد سونی برنامه های ویژه ای را برای این نمایشگاه در سر دارد و از عناوین ویدیویی بزرگی رونمایی کرد.

ارسال نظر