پیاده‌روی طرفداران پوکمون گو از نپتون تا خورشید

پوکمون گو را شاید بتوان محبوب‌ترین بازی آنلاین سال‌های اخیر دانست. یک پدیده در دنیای فناوری که حرکات فیزیکی و واقعی ما انسان‌ها را با دنیای مجازی و شخصیت‌های کارتونی ادغام می‌کند. این بازی در سرتاسر دنیا طرفداران بی شماری دارد و اتفاقات خوش و ناخوشایندی را رقم زده که روزانه بر شهرت این بازی می‌افزاید.

پیاده‌روی طرفداران پوکمون گو از نپتون تا خورشید

به گزارش کلیک، تاکنون که چند ماهی از ارائه اولیه بازی می گذرد، اطلاعات چندانی از آمار و ارقام پوکمون گو در دست نبود اما Niantic شرکت سازنده این بازی اعدادی را منتشر کرده که می‌تواند در نوع خود بسیار جالب توجه باشد. John Hanke مدیر شرکت Niantic در مراسم معارفه آیفون ۷ اعلام کرد که از روز ۱۵ تیر که زمان ارائه اولیه بازی بوده است، بازیکنان پوکمون تاکنون بیش از ۴٫۶ میلیارد کیلومتر را پیاده طی کرده‌اند.

اگر تصویر دقیقی از فاصله طی شده ندارید باید به اطلاع شما برسانیم که فاصله نپتون، دورترین سیاره منظومه شمسی از خورشید، ۴٫۵ میلیارد کیلومتر است. اگر این فاصله قرار بود توسط Voyager 2 طی شود تقریباً ۱۲ سال طول می‌کشید تا این کاوشگر به مقصد برسد. با این اوصاف معلوم نیست که تا پایان عمر مفید این بازی، بازیکنان پوکمون سر از چه ستاره‌ای در بیاورند.

ارسال نظر