اجرای بازی پر طرفدار Pokemon go در اندروید و IOS

Pokémon Go در ماه جولای بر روی اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

اجرای بازی پر طرفدار Pokemon go در اندروید و IOS

به گزارش کلیک، Pokémon Go، بازی رایگان موبایل واقعیت افزوده ساخت شرکت Niantic، در ماه جولای در دسترس خواهد بود. نینتندو در روز دوم کنفرانس E3 راه‌اندازی آن را اعلام کرد اما تاریخ خاصی مشخص نکرد. این شرکت گفت که بازی‌ها لوازم جانبی مانند مچ‌بند هوشمند موسوم به پوکیمون گو پلاس دارد که به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از تلفن هوشمندتان بازی کنید. این وسیله باقیمت ۳۴٫۹۹ دلار ارائه خواهد شد. متاسفانه این مچ‌بند پوشیدنی در هنگام راه‌اندازی بازی آماده نخواهد بود.

-pokemon-go-plus-.

پوکیمون گو AR بلند پروازانه توسط شرکت Niantic است. این شرکت سازنده بازی‌های اندروید مرتبط با نینتندو و شرکت پوکیمون است. در یک نگاه اولیه به بازی متوجه شدیم چگونه بازی عناصر دنیای واقعی Ingress را با پوکیمون ترکیب می‌کند. گیم پلی اصلی شامل نگاه کردن به دوربین تلفن هوشمند است درحالی‌که نرم‌افزار موجودات دیجیتالی را با محیط ترکیب می‌کند.

در یک سطح عمیق‌تر، شما قادر خواهید بود در نقش مربی باشید و به نقاط مختلف موردعلاقه‌تان در نزدیک محل زندگی خود سفر کنید و پوکیمون را دستگیر کنید. در هرلحظه بازی‌ها توسط سه جناح قرمز، آبی یا زرد کنترل خواهد شد. شما می‌توانید کنترل جناح متحد خود را به دست گرفته و با پوکیمون خود بجنگید و با همکاری دیگران در دنیای واقعی شانس پیروزی خود را افزایش دهید.

gaming-pokemon-go

در جریان E3، نینتندو تصریح کرد که بازیکنان می‌توانند تازه‌کارها را به سطح مربی ارتقا دهند. همچنین "جایزه آب‌نباتی" نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند برای بیرون آوردن پوکیمون استفاده کنند. به نظر نمی‌رسد نینتندو تصمیم گرفته باشد رویدادهای محلی برگزار کند تا بازیکنان با یکدیگر ملاقات کنند.مبادله بین بازیکنان در دست بررسی است اما در هنگام شروع به کار بازی در دسترس نخواهد بود.

ارسال نظر