شوک به هواداران خشمگین بازی پوکمون گو

کاربران در جستجوی Pokemon زمانی را صرف می کردند و گاها با پرداخت مبالغی سکه های مربوط به بازی را دریافت می کردند تا مراحل بالاتر را تجربه کنند. اما با به وجود آمدن نقصی در به روزرسانی آخرین نسخه این بازی پرطرفدار تمامی مراحل به طور کامل از حافظه پاک شده و کاربر به مرحله ابتدایی بازمی گردد.

شوک به هواداران خشمگین بازی پوکمون گو

۰۰۱

به گزارش کلیک، با گذشت چندی از ورود بازی Pokemon Go به گوشی های هوشمند و گجت ها، طرفداران بسیاری روزانه جذب این بازی مهیج می شدند. آماری که به جرات می توان می گفت توسط هیچ بازی تا کنون به ثبت نرسیده است. اما با ارائه اولین نسخه از بروزرسانی این بازی هزاران نفر از کاربران Pokemon Go از لیست هواداران این بازی خارج شدند. با بررسی های اولیه دلایل ریزش هواداران، مشخص شد که در اثر بروزرسانی مراحل و امتیازات بدست آمده در چندین هفته متوالی به صورت کامل حذف و بازی به مرحله ابتدایی خود بازگشته است. به گفته کاربران این اتفاق یکی از بدترین مشکلاتی ست که می توان پس از به دست آوردن امتیازات بالا و گاها صرف هزینه هایی برای خرید سکه ها در بازی های رایانه ای متحمل شد. بسیاری در موتورهای جستجو به دنبال راهی برای بازگرداندن مراحل به دست آمده هستند و برخی نیز از پرداخت پول های گزاف برای به دست آوردن مجدد مراحل سخن می گویند.

به نقل از برخی کارشناسان، در صورت ادامه این مشکل روند جذب کاربر این بازی با اختلال مواجه خواهد شد. ریزش هواداران و کاربران که در نتیجه امکان سقوط ارزش سهام شرکت را نیز به همراه خواهد داشت.

پس از بروز این مشکل، از گوشه و کنار شبکه های اجتماعی و یا حتی در موتورهای جستجو می توان راهکارهایی را برای جبران این خسارت یافت اما اینکه تا چه میزان این راهکارها عملی ست هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

قابل ذکر است بازی Pokemon Go که در تاریخ ۶ جولای عرضه شد تا کنون روزانه بالغ بر ۹٫۵ میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. این بازی که تلفیقی از دنیای مجازی و دنیای واقعی ست، کاربران را مجبور به یافتن شخصیت های این بازی در دنیای واقعی می کند؛ که خود هیجان مضاعفی را برای بازیکنان فراهم می آورد. با بروز مشکلات تازه باید منتظر اقدام شرکت طراح این بازی در رفع مشکلات و جلب اعتماد مجدد کاربران بود.

ارسال نظر