با دوربین Polaroid's Snap+ هم عکس بگیرید، هم چاپ کنید

شرکت Polaroid در ماه سپتامبر گذشته دوربین فوری (instant camera) مدل Snap را که قابلیت چاپ فوری عکس را داراست عرضه کرد. این دوربین به لنز 10 مگاپیکسلی دیجیتال مجهز بود.

با دوربین Polaroid's Snap+ هم عکس بگیرید، هم چاپ کنید

به گزارش کلیک، دوربین رونمایی شده Snap+ نیز علاوه بر این قابلیت ها امکان چاپ عکس های گرفته شده با گوشی و تبلت را فراهم می کند. مانند چاپگر Polaroid Zip، دوربین Snap+ نیز که در رویداد CES در لاس وگاس معرفی شد دارای بلوتوث است که میتوانید به صورت بی سیم به اندروید یا آی او اس متصل شده و تصاویر خود را برای چاپ در سایز کوچک ارسال کنید. دوربین Snap+ از کاغذ های Zink zero-ink استفاده می کند که رنگ های آن ابتدا نمایان نیست ولی به محض شروع فرایند چاپ و گرم شدن رنگ ها ظاهر می شوند.

دوربین Snap+ همچنین از یک دوربین دیجیتال 13 مگاپیکسلی برخوردار است که امکان ضبط فیلم با کیفیت Full HD روی حافظه میکرو SD فراهم می کند. پس از ثبت تصویر شما میتوانید بلافاصله آن را چاپ کنید. همچنین Snap+ به یک صفحه لمسی 3.5 اینچی مجهز شده که به شما اجازه می دهد تصاویر را دیده و در صورت نیاز آن ها را ویرایش کنید و تصاویر دلخواه را چاپ کنید. (از آن جایی که مدل Snap اصلا دارای صفحه نمایش نبود این امکان نیز وجود نداشت)

شرکت C&A اعلام کرده است این دوربین زودتر از سه ماه آخر 2016 به بازار نمی رسد و قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است.

منبع: cnet.com

ارسال نظر