انتشاری تصویری رسمی از شاسی بلند الکتریکی پولستار 3

پولستار در حال کار بر روی حداقل دو محصول جدید است که به‌زودی به دیگر خودروهای این خودروساز می‌پیوندند. یکی از این مدل‌ها، اولین شاسی‌بلند الکتریکی این برند با نام پولستار 3 (Polestar 3) است که قرار است در اکتبر سال جاری میلادی رونمایی شود. به‌تازگی یک تصویر تبلیغاتی جدید از این خودرو منتشر شده که آن را به یک رقیب بسیار جدی در بخش شاسی‌بلندهای الکتریکی در حال رشد، تبدیل می‌کند. این اولین نگاه رسمی به این شاسی بلند الکتریکی اسپرت است.

انتشاری تصویری رسمی از شاسی بلند الکتریکی پولستار 3

انتشاری تصویری رسمی از شاسی بلند الکتریکی پولستار 3

احتمالاً پولستار نیز بخش اعظم پتانسیل خود را در این خودرو بکار خواهد گرفت چراکه در حال حاضر، شاسی بلندهای الکتریکی، جزو سریع‌ترین بخش‌های در حال رشد در صنعت خودرو هستند. پولستار ۳ در ایالات‌متحده و چین تولید خواهد شد و اولین نمونه‌های آن در اوایل سال آینده وارد خطوط مونتاژ می‌شوند. البته مشتریان می‌توانند بلافاصله پس از نمایش اولیه آن در ماه اکتبر، این خودرو را سفارش دهند.

هنوز همه جنبه‌های فنی این شاسی‌بلند الکتریکی مشخص نشده، اگرچه پولستار می‌گوید که برای برد هدف‌گذاری‌شده بین دو شارژ برای بیش از 600 کیلومتر مسافت، این خودرو به یک سیستم الکتریکی دو موتوره متکی است که توسط یک باتری بزرگ تغذیه می‌شود. به خاطر داشته باشید که این ارقام بر اساس چرخه آزمایش WLTP در اروپا است.

توماس اینگنلات، مدیر عامل پولستار، اظهار داشت:

پولستار ۳، شاسی بلندی برای عصر خودرهای الکتریکی است. هویت طراحی ما با این خودروی الکتریکی لوکس رده بالا، با شخصیت برند قوی و فردی آن، تکامل می‌یابد. با این خودرو، ما کلمه "اسپرت" را به شاسی بلندها باز می‌گردانیم و البته به ریشه‌های عملکردی خود نیز وفادار خواهیم ماند.

براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، پولستار 3 در یک نسخه تک موتوره به عنوان جایگزینی مقرون‌به‌صرفه تر برای مدل‌های برتر نیز در دسترس خواهد بود. به‌طور کلی، این شاسی بلند الکتریکی به عنوان محصولی گران‌تر و لوکس‌تر از نسل بعدی ولوو XC90 قرار می‌گیرد که پلتفرم خود را با آن به اشتراک گذاشته است. با این حال، این خودرو از پیشرانه‌های انحصاری استفاده خواهد کرد که قرار نیست در XC90 نیز در دسترس باشند.

پولستار ۳ بخشی از برنامه‌های این برند برای توسعه است که شامل افزایش حضور آن به حداقل ۳۰ بازار جهانی تا پایان سال آینده میلادی می‌شود. این خودروساز می‌خواهد تا اواسط دهه آینده، فروش جهانی خود را از حدود ۲۹۰۰۰ خودرو در سال ۲۰۲۱ به ۲۹۰۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۲۵ افزایش دهد.

ارسال نظر