پیش فروش گوشی شش میلیون تومانی Porsche Design Mate 9 آغاز شد

طبق خبر منتشر شده در سایت Porsche Design، عرضه گوشی Porsche Design Mate 9 از تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن) آغاز خواهد شد و کاربران می توانند هم اکنون آن را با حداقل قیمت ۱۳۹۵ یورو (تقریبا شش میلیون تومان) سفارش دهند.

پیش فروش گوشی شش میلیون تومانی Porsche Design Mate 9 آغاز شد

به گزارش کلیک ، هوآوی ماه نوامبر سال گذشته از گوشی Porsche design Mate 9 خود رونمایی کرد و حالا شرکت Porsche Design در وب سایت خود اعلام کرده است که عرضه این گوشی از ۳۱ ژانویه آغاز خواهد شد.

این گوشی با همکاری دو شرکت هوآوی و Porsche Design طراحی شده است و مدل ارتقا یافته Mate 9 است. علاقه مندان این گوشی می توانند هم اکنون این گوشی را با حداقل قیمت ۱۳۹۵ یورو سفارش دهند. اگر چه قیمت این گوشی بسیار زیاد است، اما این دو شرکت چند ماه پیش قیمت این گوشی را اعلام کردند.

این گوشی نسبت به مدل اصلی گوشی Mate 9 تغییرات زیادی کرده است و از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD برخوردار است که هر دو طرف آن منحنی است.

پردازنده این گوشی در تراشه Kirin 960 تعبیه شده است. این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. متاسفانه این مدل بر خلاف مدل اصلی Mate 9، از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

قسمت پشت بدنه این گوشی از فلز با کیفیت صیقل داده شده با رنگ مشکی گرافیتی ساخته شده است و قسمت جلوی آن نیز با محافظ گوریلا گلس پوشانیده شده است.

دوربین اصلی این گوشی، یک دوربین مدرن دوگانه ساخت شرکت Leica هستند. این دوربین از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی RGB رنگی و یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی برای تصویر برداری سیاه و سفید تشکیل شده است.

یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نیز نیروی این گوشی را تأمین می کند. این گوشی از فناوری شارژ سریع (شارژ ۵۸ درصد در ۳۰ دقیقه) نیز پشتیبانی می کند. در ضمن این گوشی دو سیم کارته است و از حسگر اثر انگشت نیز برخوردار است.

لازم به ذکر است که اقلام موجود در بسته گوشی شامل یک کاور چرمی سفارشی هوشمند، یک هدفون استریو با طراحی Porsche Design و دو عدد شارژر می شود. یکی از شارژرها برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا و دیگری برای کشور انگلستان قابل استفاده است.

ارسال نظر