همکاری Gartner و پورشه در راه تکنولوژی مدرن

پورشه به منظور ایجاد تحول در حوزه تکنولوژی اقدام به استخدام متخصصین شرکت Gartner کرده است، شرکت پورشه با به کارگیری متخصصین فناوری روز از شرکت Gartner، در پی تزریق تکنولوژی مدرن به سیستم خودروهای تولیدی این شرکت است.

همکاری Gartner و پورشه در راه تکنولوژی مدرن

به گزارش کلیک، مدیرعامل شرکت Gartner، روز گذشته در طی کنفرانس خبری خود از همکاری با شرکت آلمانی پورشه در طراحی سیستم ارتباطات اینترنتی و بروزرسانی خودروهای اسپرت طراحی این شرکت خبر داد و افزود، پیش از این شرکت Gartner در تولید و طراحی ایده های منطبق با تکنولوژی روز در شرکت Volkswagen سربلند بوده است.

شرکت پورشه یکی از شرکای قدرتمند Volkswagen با طراحی سیستم های تمام هوشمند در خودروهای هیبریدی خود قصد دارد تا روز به روز این طرح ها را متفاوت تر و پیشرفته تر از رقبای خود در عرصه تولید خودروهای تمام هوشمند و هیبریدی عرضه کند. این شرکت به منظور نهایی کردن این پروژه مبلغ یک میلیارد دلار را هزینه کرده است که پیش بینی می شود این بودجه ارزیابی شده، مجددا افزایش یابد. شرکت پورشه با اختصاص این مبلغ در اختیار شرکت اصلی در شهر Zuffenhausen و با ایجاد هزار شغل در این صنعت، سعی در برداشتن گامی تخصصی در پروژه " Mission E " (تولید و طراحی نسل بعدی خودروهای تمام اتوماتیک) دارد. همچنین این شرکت به دنبال شرکای تجاری دیگری در تامین نیازهای ویژه این طرح است.

منبع: reuters

ارسال نظر