رندرهای احتمالی از پورشه کاین کوپه، رقیبی برای BMW X6

به تازگی کراس‌اوور کوپه ساخت پورشه دیده‌ شده است که به نظر می‌رسد نسخهٔ کوپهٔ مدل کاین باشد.

رندرهای احتمالی از پورشه کاین کوپه، رقیبی برای BMW X6

به گزارش کلیک به نقل از پدال، مدتی است کراس‌اوورهای کوپه خصوصاً در میان خودروسازان آلمانی بسیار محبوب شده‌اند. آغازگر این راه ب‌ام‌و با مدل X6 بود که بعدا نسخهٔ کوچک‌تر X4 نیز به آن اضافه شد. سپس مرسدس بنز هم با GLE کوپه و GLC کوپه به این روند پیوست و آئودی نیز درحال‌توسعهٔ دو کراس‌اوور کوپه با نام‌های Q4 و Q6 است. همچنین رنجررور هم برنامهٔ عرضهٔ مدل اسپرت کوپه را دارد.

حال مدتی است یک کراس‌اوور کوپه ساخت پورشه دیده‌ شده است که به نظر می‌رسد نسخه کوپه مدل کاین باشد. رندرهایی که مشاهده می‌کنید هم تا حدودی چهره احتمالی این خودرو را نشان می‌دهند. البته کاین کوپه هم مانند دو رقیب ب‌ام‌و X6 و مرسدس بنز GLE کوپه همچنان دارای چهار در (به‌علاوه در صندوق بار یا همان در پنجم) است اما سقف شیب‌دار در قسمت عقب مهم‌ترین ویژگی این کراس‌اوور کوپه خواهد بود.

۲۹۳۲۱۴۴۹۳۱۲_c1cab058c4_b-546x364

کاین کوپه به‌احتمال‌زیاد از موتورهای موجود نسخه معمولی کاین استفاده خواهد کرد که شامل نمونه‌های توربوشارژ و تنفس طبیعی V6 و V8 بنزینی با رنج قدرتی بین ۳۰۰ تا ۵۶۰ اسب بخار و همچنین موتورهای دیزلی و نسخه پلاگین‌هیبرید می‌شود.

۲۹۳۲۱۴۵۰۳۲۲_۱c382bd274_b-546x364

هرچند مدل ۹۱۱ در سه نسخه کوپه، کانورتیبل و تارگا عرضه می‌شود اما دیگر محصولات پورشه ازجمله کاین، ماکان، پانامرا، باکستر، کیمن و ۹۱۸ تا به امروز تنها در یک نسخه بدنه ساخته‌شده‌اند. حال پورشه قصد دارد با ساخت کاین کوپه سنت‌شکنی کند درحالی‌که همچنین برنامه ساخت نسخه استیشن یا شوتینگ بریک پانامرا را نیز در دست اجرا دارد.

panamera-sport-turismo-091-500x306

ارسال نظر