تهویه هوای همراه در روزهای گرم توسط یک وسیله همه‌فن‌حریف

دستگاه تهویه هوای همراه Zero Breeze با باتری ۴۰۰۰۰ میلی آمپری خود می تواند به راحتی هوای اطراف خود را تا چندین ساعت خنک و خوب نگاه دارد.

تهویه هوای همراه در روزهای گرم توسط یک وسیله همه‌فن‌حریف

کلیک -با نزدیک شدن به فصل گرما و هم چنین با توجه به گرم شدن کره زمین شاید همراه داشتن یک تهویه هوای همراه بتواند در آب و هواهای بسیار گرم به کمک ما بیاید.

ایده دستگاه تهویه هوای همراه از سایت کیک استارتر شروع شد و این ایده مورد استقبال قرار گرفت و در حد یک طرح اولیه نماند، دستگاه تهویه هوای همراه Zero Breeze علاوه بر خنک کردن هوا برای چند ساعت دارای بلوتوث است و کاربران با استفاده از آن می توانند به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهند. ابعاد تهویه هوای همراه بزرگ نیست و در اندازه یک مایکروفر و شاید کمی نیز کوچک تر باشد. در واقع شاید بتوان این ابعاد را برای سفر های دور و دراز که در اتومبیل جای کمی وجود دارد، ابعاد بزرگی دانست ولی در هر صورت این دستگاه به باتری مناسبی برای تأمین انرژی نیاز دارد.

تکنولوژی سرمایشی Zero Breeze، به لایه اوزون آسیبی نمی رساند و درواقع دوست دار محیط زیست است. خروجی هوای خنک از این تهویه هوای همراه ۱۰۰۰BTU در ساعت ارائه شده است. اگر دستگاه در فاصله نزدیکی قرار بگیرد حتی قابلیت خنک کردن تا ۷ درجه را نیز دارد.

یکی از دلایلی که این تهویه هوا را به تهویه هوای همراه تبدیل کرده است، ظرفیت باتری خوب این دستگاه است. Zero Breeze از باتری ۴۰۰۰۰ میلی آمپری بهره برده است و می توان تا ساعت ها از آن در فضای باز استفاده کرد. با استفاده از حالت فن دستگاه می توان ۳٫۵ ساعت مداوم از دستگاه استفاده کرد. ابعاد این دستگاه ۶۴٫۴ در ۱۶٫۲ در ۹٫۶ سانتی متر است و وزن آن نیز ۴ کیلو گرم است.

تهویه هوای همراه در روزهای گرم یک وسیله همه‌فن‌حریف

دستگاه تهویه هوای همراه علاوه بر قابلیت خنک کنندگی هوا، قابلیت بلوتوث نیز دارد که کاربر با استفاده از آن می توان در حین استفاده از تهویه هوا به آهنگ مورد نظر خود گوش دهد و اسپیکر های ۵ ولتی بر روی این دستگاه قرار دارد و هم چنین دارای پورت شارژ USB است. در قسمت فن، دور این قسمت نواری به صورت لامپ LED وجود دارد

پروژه طراح این دستگاه در صحبت های خود به این نکته اشاره کرده اند که این دستگاه تهویه هوای همراه حاصل چندین سال کار و تلفیق چندین ایده است و آن ها امیدوار هستند که پروژه آن ها با شکست مواجه نشود، این دستگاه در آمازون نیز به فروش می رسد.

تهویه هوای همراه در روزهای گرم یک وسیله همه‌فن‌حریف

دستگاه تهویه هوای همراه در ۲ روز در وب سایت آمازون قرار گرفته است و در این دو روز ۱۴۷ دستگاه به فروش رسیده است و چیزی حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار برای دست‌اندرکاران تولید و اجرای این دستگاه به ارمغان آورده است. هم چنین طراحان این دستگاه برای فروش دستگاه خود در روز های اول تخفیف هایی نیز قائل شده اند و برای هر کاربری که در روز های اول خرید کند ۱۰۰ دلار تخفیف در نظر گرفته اند. این دستگاه با قیمت اصلی ۳۴۹ دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر