احتمال تغییر تعرفه تلفن ثابت در سال جاری

معاون وزیر ارتباطات گفت: احتمال دارد تعرفه های تلفن ثابت در سال جاری تغییر کند.

احتمال تغییر تعرفه تلفن ثابت در سال جاری

به گزارش کلیک، علی اصغر عمیدیان افزود: در سال جدید، تا جایی که به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات مربوط است تا کنون هیچ یک از شرکت ‌های ارتباطی درخواستی برای افزایش تعرفه‌ های خود در سال جاری نداشته ‌اند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد: البته با این وجود تعرفه برخی خدمات در سطح کلان در شورای اقتصاد تعیین می شود که در تصمیماتی که در این خصوص گرفته شود ما نیز به تبع تغییرات مربوطه را اعمال خواهیم کرد. به عنوان مثال سال گذشته توسط این شورا برای افزایش شش درصدی تعرفه‌های پستی تصمیم گرفته شد.

معاون وزیر ارتباطات درباره تعرفه تلفن های ثابت نیز توضیح داد: در خصوص تعرفه‌های مخابراتی با توجه به اینکه در این بخش در یک سال گذشته هم افزایش تعرفه‌ای نداشته ایم احتمال تغییر تعرفه ها در سال جاری وجود دارد.

عمیدیان خاطرنشان کرد: البته برای این تغییرات لازم است شرکت مخابرات تعهدات خود در زمینه اصلاح پروانه را انجام دهد چرا که در زمان ارتقاء پروانه شرکت ارتباطات سیار و دریافت مجوز ارائه ۳G و نسل‌ های بالاتر در پروانه شرکت مخابرات ایران اصلاحاتی لحاظ شد که برای بازنگری در تعرفه‌ ها لازم است این اصلاحات انجام شود.

ارسال نظر