مسابقات مقدماتی کدکاپ در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

مسابقه کدکاپ مقدماتی در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

مسابقات مقدماتی کدکاپ در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

به گزارش کلیک، مسابقه مقدماتی جهت راهیابی به مرحله نهایی روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در همین راستا دبیرخانه مسابقه اطلاعیه زیر را منتشر کرده است:

مسابقه برنامه‌نویسی کدکاپ شریف (لیگ برنامه نویسی ایران) به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و شرکت‌کنندگان برای حضور در مرحله‌ نهایی مسابقه باید در مسابقه‌ مقدماتی شرکت کنند تا با کسب حد نصاب لازم به مرحله‌ نهایی راه یابند.

تاریخ برگزاری مسابقه‌ مقدماتی، چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ است.

این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و ۲۵۰ نفر برتر به مرحله‌ نهایی مسابقه که به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود راه می‌یابند.

مرحله‌ی نهایی نیز در تاریخ هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

جوایز مسابقه‌ ۶۰ سکه بهار آزادی به ۱۰ تیم برتر به همراه اعطای ۱۰۰ گواهینامه به ۱۰۰ نفر برتر است.

لازم به توضیح است که این مسابقات توسط آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) و سامانه Quera و با همکاری مجموعه شرکت‌های حصین، گروه گسترش تجارت الکترونیک دنا ، شرکت پردیس اول کیش، شرکت همکاران راه پویان همتا، مجموعه پرآوید، شرکت مبین نت برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت رسمی مسابقات مراجعه فرمایید و یا با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

www.codecup.ir

021-66028963-5

لازم به ذکر است که مسابقات تمرینی اول در پانزدهم اسفند ۹۴ و مسابقات تمرینی دوم اول اردیبهشت امسال به شکل آنلاین برگزار شده است. کارگاه آموزشی برای رفع اشکال نیز دهم اردیبهشت امسال به شکل حضوری برگزار شده بود.

ارسال نظر