برنامه پرایم فوتو آمازون به فایر تی وی آمد

رسانه کلیک – آمازون اپلیکیشن پرایم فوتو خود را به فایر تی وی و فایر تی وی استیک آورده است و بعدازاین کاربران می‌توانند با استفاده از الکسا این برنامه را بر روی فایر تی وی اجرا کنند.

برنامه پرایم فوتو آمازون به فایر تی وی آمد

کاربران فایر تی وی آمازون می‌توانند از برنامه پرایم فوتو بر روی دستگاه خود استفاده کنند. با استفاده از این برنامه کاربر می‌تواند عکس‌های خود را بر اساس روز، ماه و سال دسته‌بندی کند و هم‌چنین عکس‌های متعلق به لوکیشن های خاص را هم در یک دسته قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند عکس‌های یکشی یا فرد خاص را در دسته مشخص تقسیم کنند و عکس‌های خود را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده دربیاورند.

برنامه پرایم فوتو آمازون به فایر تی وی آمد

اپلیکیشن پرایم فوتو به‌صورت نصب‌شده بر روی دستگاه‌های آمازون قرار دارد و کاربران نیازی به به‌روزرسانی آن ندارند. پس از آپلود کردن عکس‌ها در اسمارت فون و کامپیوتر خود، عکس‌ها به‌صورت خودکار به اپلیکیشن پرایم فوتو در فایر تی وی می‌آیند. هم‌چنین کاربران می‌توانند از طریق ویس ریموت عکس‌های خود را در فایر تی وی تماشا کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های پرایم فوتو، قابلیت اضافه کردن گوشی‌های هوشمند اعضای خانواده تا ۵ نفر به سیستم پرایم فوتو فایر تی وی است. اعضای خانواده با اضافه کردن عکس‌های خود به پرایم فوتو درگوشی هوشمند می‌توانند عکس‌های خود را هم‌زمان در فایر تی وی به نمایش دربیاورند.

برنامه پرایم فوتو آمازون به فایر تی وی آمد

عکس‌های آپلود شده توسط خانواده تحت عنوان Family Vault photos در فایر تی وی نمایش داده می‌شوند و با درخواست نمایش این فولدر از الکسا، فولدر عکس‌های آپلود شده توسط اعضای خانواده نمایش داده می‌شود. عکس‌های این فولدر قابلیت نمایش به‌صورت اسلاید و دسته‌بندی در کالکشن های مختلف را هم دارند.

کارهای الکسا به همین‌جا محدود نمی‌شود، شما می‌توانید ازالکسا بخواهید عکس‌های سال گذشته شمارا به نمایش دربیاورد. الکسا با جستجو در پرایم فوتو، عکس‌هایی که در تاریخ موردنظر شما است را پیدا می‌کند و به نمایش درمی‌آورد. حتی شما می‌توانید عکس‌هایی متعلق به مکان خاصی را هم با این روش به شکل اسلاید شو تماشا کنید.

اپلیکیشن موبایل پرایم فوتو قابلیت تشخیص چهره دارد و اگر این گزینه را در اپلیکیشن موبایل خود فعال کنید، عکس‌های شما بر اساس شخصیت‌ها و افراد طبقه‌بندی می‌شوند.

برنامه پرایم فوتو آمازون به فایر تی وی آمد

پس از دسته‌بندی افراد مختلف توسط سیستم تشخیص چهره، می‌توانید روی هر دسته‌بندی نام فرد موردنظر خود را بگذارید. با فراخواندن نام هر فولدر می‌توانید عکس‌های فرد موردنظر خود را ببینید. کافی است نام فرد موردنظر را بگویید و از الکسا بخواهید تا عکس‌های فرد موردنظر شمارا نمایش دهد. این قابلیت به افراد محدود نمی‌شود، می‌توانید تمام عکس‌هایی که از غروب آفتاب‌گرفته‌اید را در یک فولدر قرار دهید و با گفتن جمله: عکس‌های غروب آفتاب را نشان بده، عکس‌های این فولدر باز می‌شود.

اپلیکیشن پرایم فوتو از ۵ اوت بر روی دستگاه‌های فایر تی وی و فایر تی وی استیک در دسترس است و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های این اپلیکیشن بر روی فایر تی وی استفاده کنند.

ارسال نظر