نسخه آفلاین Prisma برای اندروید عرضه شد

چندی پیش این شرکت نسخه آفلاین این اپلیکیشن را برای سیستم عامل iOS عرضه کرد. اما هم اکنون کاربران اندورید نیز می توانند از نسخه آفلاین این اپلیکیشن استفاده نمایند.

نسخه آفلاین Prisma برای اندروید عرضه شد

به گزارش کلیک، نرم افزار Prisma برای نسخه اندروید در حدود چند ماه پیش با چندین فیلتر بسیار زیبا و جذاب برای تصاویر عرضه شد. در حالی که در این بین چندین اپلیکیشن مختلف عرضه شدند که سعی می کردند تا خود را متفاوت از Prisma نشان دهند اما با این وجود این نرم افزار کاملا یکه تازی می کند و عکس شما را دریافت کرده و به یک تصویر هنری خیال انگیز و زیبا تبدیل می کند. تنها نقطه ضعف Prisma این بود که آفلاین کار نمی کرد که این مورد نیز در نهایت در نسخه اندروید برطرف گردید.

از مدل آفلاین این نرم افزار مدتی قبل رونمایی شد اما این مدل پیش از این برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود. در حال حاضر اولین نسخه آفلاین Prisma در فروشگاه Play Store موجود است. البته کاربران این اپلیکیشن تنها برای دانلود استایل های مختلف در Prisma به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارند که زمانی که کاربر در طول لیست استایل ها در حال اسکرول کردن است این قضیه به طور خودکار اتفاق می افتند و استایل ها دانلود می شوند. البته تنها نیمی از استایل ها در حال حاضر در حالت آفلایت قابل دسترس هستند و طبق برنامه این شرکت قرار است در آینده به تعداد آن ها افزوده شود. هم چنین آن تعداد از استایل هایی که در حالت آفلاین فعال هستند و کار نمی کنند به رنگ خاکستری در خواهند آمد.

لازم به ذکر است که در نسخه آفلاین اپلیکیشن Prisma تفاوت چندانی در سرعت نسبت به نسخه آنلاین این اپلیکیشن دیده نشد. یکی از مزیت های نسخه آفلاین این است که در زمان کار با این نسخه هیچ محدودیتی (حداقل در بخشی از آن) وجود ندارد و حتی زمانی که سرور این نرم افزار down شود می توان از آن استفاده نمود.

ارسال نظر