رقیب Prisma قادر به تبدیل ویدئو به تصاویر انتزاعی است

طی چند روز گذشته اپلیکیشنی معرفی شده که این بار تصاویر ویدیویی را تبدیل به تصاویر نقاشی‌های انتزاعی می‌کند. لازم به ذکر است که اپلیکیشن مشابه یعنی پریزما تنها قادر است تصاویر را فیلتر کند.

رقیب Prisma قادر به تبدیل ویدئو به تصاویر انتزاعی است

به گزارش کلیک، اگر شما هم از طرفداران اپلیکیشن Prisma هستید شاید تاکنون به این فکر کرده‌ باشید که شاید بهتر بود اپلیکیشنی باشد که قابلیت ویرایش تصاویر ویدیویی به این نحو را نیز داشته باشد. اپلیکیشن Artisto رویای شما و بسیاری دیگر از کاربران را عملی کرده است. این اپلیکیشن تصاویر ویدیویی را تبدیل به تصاویری شبیه به نقاشی‌های انتزاعی می‌کند.

البته این اپلیکیشن تنها بر روی ویدیویی‌های با مدت‌زمان ۱۰ ثانیه اجرا می‌شود. به محض باز کردن ویدیو با این اپلیکیشن، لیستی از انواع فیلترهای متنوع در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که می‌تواند با استفاده از این پالایه‌ها تصاویر و ویدیوهای جالبی را خلق کند. این پالایه‌ها شامل از با نام رویای آبی یا Blue Dream که بسیار ساده و زیبا و حتی فیلترهای پیچیده‌تر مثل آتش یا The Fire و مانند آن تشکیل شده است. این اپلیکیشن تاکنون مورد استقبال کاربران زیادی قرارگرفته است.

به نظر می‌رسد این اپلیکیشن روسی در رقابت با Prisma به بازار عرضه شده است. چندی پیش سازندگان اپلیکیشن Prisma اعلام کردند که قصد ارائه نسخه جدیدی از این اپلیکیشن برای ویرایش فایل‌های ویدیویی را دارند.

البته اپلیکیشن Artisto دارای مشکلات و باگ‌هایی نیز هست که باعث شده است از طرفی کیفیت تصاویر تولید شده توسط این اپلیکیشن قابل مقایسه با تصاویر تولید شده توسط Prisma نباشند و از طرفی جزییات نمایش داده شده در تصاویر تولیدی Prisma بسیار بیشتر از جزییاتی است که در تصاویر تولید شده توسط اپلیکیشن Artisto ایجاد و ویرایش می‌شوند. به همین دلیلی به عقیده بسیاری Prisma هنوز شانس بهتری برای در دست گرفتن قدرت در تبدیل تصاویر ویدیویی به نقاشی‌های انتزاعی را دارد.

اپلیکیشن Artisto هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم سیستم‌عامل iOS عرضه شده است.

ارسال نظر