هنر زیباسازی عکس پریسما به کامپیوترها رسید

این روزها نرم افزار ویرایش تصاویر پریسما، انقلابی در اپلیکیشن های ویرایش تصویر ایجاد کرده است. امروزه به لطف پریسما، تصاویری را در شبکه های اجتماعی می توان یافت که با استفاده از فیلترها جلوه ای خاص و هنری یافته اند.اکنون این اپلیکیشن برای ویندوز نیز قابل استفاده است.

هنر زیباسازی عکس پریسما به کامپیوترها رسید

به گزارش کلیک، با ظهور گوشی های هوشمند و همچنین علاقه افراد به عکسبرداری و سپس ویرایش تصاویر، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای بسیاری در این راستا پدید آمدند، که یکی پس از دیگیری کارایی و محبوبیت خود را از دست دادند. اما این روزها اپلیکیشن ویرایش تصویر پریسما، انقلابی را در این حوزه ایجاد کرده که تا پیش از این بی سابقه بوده است.

اپلیکیشن کاربردی ویرایش تصاویر پریسما، نخستین بار در نسخه منطبق با ios عرضه شد، که از همان ابتدا با شایعاتی در خصوص طراحی این اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل اندروید نیز به گوش می رسید. پس از چندی کاربران سیستم عامل اندروید نیز توانستند با خرید و یا دانلود این اپلیکیشن در گوشی ها و گجت های هوشمند خود، جلوه ای خاص به تصاویر خود ببخشند.

در این میان همچنان افرادی که بیشترین وقت را با سیستم کامپیوتری و یا لب تاپ می گذراندند از خلا این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز ناراضی بودند. اگرچه این شرکت همچنان برنامه ای برای پشتیبانی از این اپلیکیشن ارائه نکرده است، اما راهکاری برای ایجاد این تغییرات در فضای مجازی بوجود آمده است. با استفاده از اپلیکیشن تلگرام و یک روبات، افکت های بی نظیر پریسما را بر روی صفحه دسکتاپ اجرا کنید.

چگونه پریسما را بر روی دسکتاپ اجرا کنید

در ابتدا شما نیاز به یک حساب کاربری در پیام رسان تلگرام دارید که در غیر این صورت لازم است در این پیام رسان ثبت نام کنید.

۱- صفحه مرورگر خود را باز کرده و به صفحه "Telegram Web Client" بروید. و با انتخاب کشور محل سکونت گزینه "Next" را انتخاب کنید و مراحل را پشت سر بگذارید، تا به حساب کاربری خود وارد شوید.

۱

۲- پس از این که شماره تماس خود را وارد کردید، صفحه تایید شماره تماس برای شما به نمایش درخواهد آمد. پس از تایید به مرحله بعد وارد می شوید.

۲

۳- وبسایت بر روی شماره وارد کرده در مرحله قبل کدی را ارسال می کند، با وارد کردن کد مورد نظر به صورت صحیح، گزینه "Next" را انتخاب کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

۳

۴- بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود، روبات پریسما را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید" Prisma Bot for Telegram ".

۴

پس از اضافه کردن، وارد صفحه شده و با انتخاب گزینه "Start" ویرایش تصاویر را به صورتی متفاوت آغاز کنید.

۵- موارد مورد نظر را به صورت دستوری در قسمت کامنت تایپ کنید.

۵

در ابتدا برای ویرایش تصاویر نیاز به دسترسی به تمامی فیلترهای تصویری موجود خواهید داشت. پس برای شروع دستور /filters را تایپ کرده و گزینه "Send" را انتخاب کنید.

۶- از لیست فیلترهای ارسال شده توسط روبات تلگرام، فیلتر دلخواه را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه ارسال تصویر از قسمت پایینی صفحه، تصویر مورد نظر برای اعمال ویرایش را ارسال کنید.

۶

۷- پس از ارسال ، پیام ایجاد تغییرات بر روی تصویر مورد نظر برای کاربر ارسال خواهد شد.

۷

۸- پس از اعمال تغییرات فیلتر بر روی تصویر، روبات تلگرامی اپلیکیشن پریسما تصویر جدید با اعمال فیلترهای پریسما برای شما باز گردانده خواهد شد.

این روش که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته ، بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز را شگفت زده کرده است.به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این روند شرکت طراح این اپلیکیشن را مجبور به طراحی نسخه منطبق با سیستم عامل ویندوز خواهد کرد.

ارسال نظر