شرکت های فضایی خصوصی ایالات متحده فعالیت خود را افزایش دادند

به گفته مقامات شرکت فضایی خصوصی فناوری های اکتشاف فضایی ایالات متحده و ائتلاف پرتاب ایالات متحده، امسال برای بیش از 30 پرتاب راکت از فلوریدا برنامه ریزی شده است.

شرکت های فضایی خصوصی ایالات متحده فعالیت خود را افزایش دادند

به گزارش کلیک، جهش در برنامه ریزی پرتاب حاکی از افزایش تقاضا در ارتباطات تجاری و تصویربرداری ماهواره ای و همچنین تجارت ارتش ایالات متحده، کشتی های باری ایستگاه فضایی بین المللی و ماموریت بازگشت نمونه سیارک ناسا است. SpaceX و ULA از پدهای ایستگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال، درست در جنوب پایگاه فضایی ناسا پرواز می کند.

پریزیدنت شات ول در یک کنفرانس فضایی تجاری روز چهارشنبه در واشنگتن دی سی گفت: ما می خواهیم در هر هفته یک پرواز مطمئن داشته باشیم.

انتظار می رود که میزان پرتاب همچنان همانند شرکتهای جدید به روند رو به رشد خود ادامه دهد، که بر این اساس بنیانگذار آمازون جف بزوس Blue Origin را بعد از این دهه وارد بازار کرد. با توجه به گزارش سال گذشته انجمن صنعت ماهواره ای، صنعت خدمات پرتاب به درآمد جهانی 5.9 میلیارد دلار در سال 2014 دست یافت.

راه اندازی اولین پرتاب از فلوریدا در سال جاری برای جمعه مقرر شده، زمانیکه ائتلاف پرتاب Atlas ایالات متحده 5 موشک انفجاری را در یک بوئینگ دارای سیستم ماهواره ای با موقعیت یابی جهانی در مدار نیروی هوایی قرار داد.

استراتژیست تجاری، دیل کچام، در آژانس فضایی توسعه اقتصادی مورد حمایت دولت فلوریدا گفت: آخرین باری که پرتاب 30-plus را دیدیم، قبل از دهه 1960 بود.

ماموریت شامل پرتاب موشک Pegasus ، متعلق به مدار ATK است که روی ماهواره علوم زمین ناسا حمل می شود.

SpaceX و ائتلاف پرتاب ایالات متحده نیز باید پدها را در پایگاه نیروی هوایی واندنبرگ در کالیفرنیا پرتاب کند. مدار ATK در حال آماده سازی موشک آنتارس نونمای خود برای پرتاب امسال از مرکز پرواز والوپس در جزیره والوپس، ویرجینیا است. Antares از زمان حادثه اکتبر 2014 به زمین نشسته است.

کچام گفت: فلوریدا در حال کار برای گسترش تجارت هوا و فضا از پرتاب به تولید و در نهایت تحقیق و توسعه است.

دولت در حال رقابت برای استقرار یک مرکز تولید ماهواره ای برای راه اندازی OneWeb LLC، مستقر در جزایر کانال بریتانیاست، که در نظر دارد به یک صورت فلکی با 720 ماهواره کوچک برای ارائه خدمات پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پرواز کند.

منبع: msn

ارسال نظر