بنچمارک احتمالی OnePlus 3 mini

دیروز اعلام کردیم که تقاضای بالا برای خرید گوشی OnePlus 3، کمپانی را مجبور کرده که فروش خود را در ۲۴ کشور دنیا برای حداقل ۱ ماه متوقف کند.

بنچمارک احتمالی OnePlus 3 mini

به گزارش کلیک، این تولید کننده امیدوار است که این توقف اجازه دهد که بتواند موجودی کافی برای پوشش فروش در آینده را فراهم دهد. از آن جا که دو مدل ابتدایی آن به اروپا نیامده بود، امکان ارزیابی دقیق تقاضا برای آن در اروپا امکان پذیر نبود.

اتفاقات در مورد این گوشی هنوز هم می تواند بیشتر گیج کننده باشد. امروز، یک تلفن ناشناخته در سایت معیار بنچمارک GFXBench مشاهده شد. در حالی که هیچ نامی از OnePlus برده نشده بود، اما مشخصات گوشی مذکور عملا فریاد میزد که آن OnePlus 3 mini است. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که تولید کننده این کار را تایید کرده باشد و با مجوز آن ها انجام شده باشد.

این گوشی در بنچمارک GFXBench شامل یک صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بود. پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ SOC در زیر سی پی یو چهار هسته ای ۲٫۲GHz و کارت گرافیک Adreno 530 می باشد. ۶ گیگابایت حافظه رم داخلی با امکان افزایش تا ۶۴ گیگابایت هم وجود دارد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است، که به کاربران امکان برقراری تماس تصویری و مکالمات ویدئویی را می دهد.

جدا از اندازه صفحه نمایش، بقیه مشخصات دقیقا مطابق وان پلاس ۳ است. وان پلاس ۳ می تواند کار خود را با رونمایی شدن وان پلاس ۳ مینی در اوج محبوبیت و قدرت به پایان برساند. دستگاه وان پلاس ۳ مینی هم می تواند از طریق کوچک کردن اندازه صفحه نمایش، اما نگه داشتن بقیه مشخصات بازخوردهایی همانند مدل مادر خود داشته باشد. اگر این درست باشد، ما باید شاهد تایید این مدل توسط TENAA و FCC باشیم.

البته فعلا توصیه می کنیم که خیلی به این بنچمارک دل نبندید، چرا که خود ما هم مطمئن نیستیم پیش بینی که کرده ایم، درست باشد. اما مطمئنا هر کس از وان پلاس راضی بوده باشد، از وان پلاس مینی نیز رضایت خواهد داشت.

ارسال نظر