اعلام تغییرات احتمالی در گلکسی S8

سامسونگ تصمیم دارد تغییرات زیادی را در پرچم دار بعدی تلفن های همراه خود اعمال کند .

اعلام تغییرات احتمالی در گلکسی S8

به گزارش کلیک ، احتمال می رود سامسونگ برای پرچم دار بعدی خود تصمیمات جدیدی در سر داشته باشد. خبرگزاری کره ETNews اعلام کرده در حالی این غول تکنولوژی هنوز رسما جانشین گلکسی S 7 را اعلام نکرده است که احتمال می رود نام گلکسی S 8 را برای آن انتخاب کند اما گفته ها حاکی از اعمال تغییرات زیاد در مدل بعدی می باشد .

برخی از تغییراتی که احتمال اعمال آنها می رود به شرح ذیل است:

- حذف کلید Home به طور فیزیکی. در عوض کلید Home پشت شیشه صفحه نمایش به کار گرفته خواهد شد.

- صفحه نمایش کامل . قسمت جلویی گوشی بدون هیچ دکمه و لبه ای خواهد بود و تمام آن قابلیت نمایش تصاویر را خواهد داشت

- تجهیز ۲ دوربین پشت. برای این دستگاه همانند Iphone7 Plus ، دو عدد دوربین اصلی در پشت تلفن تعبیه خواهد شد.

- تراشه ۱۰ نانو متری . به گفته منابع اطلاعاتی پردازنده Galaxy S 8 از ترکیب تراشه های شرکت Snapdragon 830 و Exynos بهره خواهد بود.

توجه داشته باشید که این نکات تنها شایعاتی در این خصوص است و ETNews با استفاده از مجموع گفته ها و اطلاعات ناقص و برداشت ها این خبر را منتشر کرده است البته ممکن است از میان تمام این شایعات برخی از آنها نیز عملی شوند مانند پیش بینی آخر ETNews که اذعان داشته بود گوشی گلکسی S 7 با دو مدل نسخه اصلی و گلسی S 7 Edge روانه بازار خواهد شد .

اخیرا سامسونگ با برخی مشکلات مواجه شده است که از آن جمله میتوان به فراخوان Galaxy note 7 و دادخواهی از شرکت اپل اشاره کرد.

با توجه اتفاقات ناگوار اخیر ، مخصوصا جنجال فراخوان Note 7 ، خبرگزاری ETnews به این شایعه که Galaxy S 8 به‌زودی روانه بازار خواهد شد دامن زده است در حالی که این ادعا تنها یک حدس و گمان است .

در حال حاضر شایعات درباره گوشی Galaxy S 8 روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و احتمالا تا زمانی که سامسونگ از گوشی جدید خود رونمایی نکند این روند ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر