پروفایل های لینکدین به زودی وارد دنیای Office 365 می‌شود

رسانه کلیک – مایکروسافت می‌خواهد شبکه لینکدین (LinkedIn) را توسعه داده و پروفایل های لینکدین (Profile Cards) را به اپلیکیشن‌های Office 365 خود بیاورد.

پروفایل های لینکدین به زودی وارد دنیای Office 365 می‌شود

این قابلیت جدید که از ماه آینده مخاطبان لینکدین را به سرویس‌های مایکروسافت می‌آورد، علاوه بر مشاهده اطلاعات افراد، این امکان را به کاربر می‌دهد تا مخاطبان خود را مستقیماً از داخل اپ اضافه کنند.

از سال گذشته که لینکدین به ارزش ۲۶ میلیارد دلار توسط مایکروسافت خریداری شد، این اولین کارکرد حرفه‌ای شبکه اجتماعی مذکور محسوب می‌شود.

مایکروسافت بخش پروفایل های لینکدین (Profile Card) را ماه آینده و ابتدا در اپلیکیشن‌های Enterprise Outlook Web، شیر پوینت (SharePoint) و OneDrive راه‌اندازی می‌کند و سپس این سرویس برای حساب‌های شخصی Outlook Web و در نهایت در ماه‌های آینده برای نسخه‌های دسکتاپ و موبایل Outlook و سایر اپلیکیشن‌های Office در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

حال، باید دید که آیا Profile Cards وارد سرویس Teams که پاسخی در مقابل Slack بود هم می‌شود یا خیر. اگر چنین اتفاقی بیفتد، این ابزار زنجیره ارتباطی کند و ملال‌آور ایمیل را از بین خواهد برد و برای کارهای تیمی فواید بسیار زیادی خواهد داشت.

گفتنی است؛ این شرکت از مدتی قبل به انتقال تماس‌های تجاری از سرویس قدیمی اسکایپ به Teams مشغول بوده و به نظر می‌رسد که در راهی منطقی قدم گذاشته است.

ارسال نظر