با امتیازات و نمرات بازی Project CARS 2 همراه باشید

رسانه کلیک - با توجه به نمرات بازی Project CARS 2 می توان این امید را به دوست‌داران و عاشقان بازی‌های مسابقه‌ای داد که یک عنوان ریسینگ چالش برانگیزی در انتظار آنها است.

با امتیازات و نمرات بازی Project CARS 2 همراه باشید

کمتر از چند روز به انتشار نسخه کامل و جهانی بازی Project CARS 2 زمان باقی مانده و طبق روال همیشه، نسخه کامل بازی چند روز زودتر از موعد به دست منتقدان معتبر جهان رسیده تا این عنوان ویدیویی از دیدگاه آن ها بررسی و ارزیابی شود. خوشبختانه امتیازات و نقل قول های منتقدان نوید یک بازی شبیه ساز مسابقه ای بی نظیر و سرگرم کننده را می دهد و گویا نسخه دوم این سری نیز توانسته عملکردی مشابه نسخه قبلی داشته باشد و ضمن جلب رضایت بازیکنان، اغلب انتظارات را برآورده کرده است.

نسخه اول مجموعه Project CARS در ششم ماه می سال میلادی ۲۰۱۵ بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی منتشر شد که به لطف گرافیک بی نظیر و پیست های متنوع، توجه کاربران و بازیکنان را به خود جلب کرد. پس از مشاهده موفقیت و فروش قابل قبول بازی «پروجکت کارز ۱»، استودیوی «اسلایتلی مد» و شرکت ناشر بازی یعنی «باندای نامکو انترتینمنت» به ساخت دنباله بازی وسوسه شدند و سرانجام با راه اندازی کمپین تامین بودجه آن، در تابستان سال ۹۴ به معرفی نسخه دوم این مجموعه پرداختند.

بازی هیجان انگیز و مهیج Project CARS 2 در مجموع دارای ۶۰ پیست مسابقه ای مختلف است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که سازندگان این پیست ها را از روی مسیرهای مسابقه ای واقع در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکا و اروپا طراحی کرده اند.

به علاوه، بیش از ۱۸۰ خودروی مسابقه ای در این عنوان ویدیویی یافت می شود که تمامی آن ها از روی مدل واقعی طراحی شده اند. گفتنی است؛ استودیوی Slightly Mad در طراحی این خودورها به کوچک ترین جزئیات هم توجه کرده و از این رو شاهد کیفیت و گرافیک خیره کننده اتومبیل ها هستیم. از وجود بخش چند نفره آنلاین در این عنوان نیز نمی توان چشم پوشی کرد چرا که این بخش سبب افزایش جذابیت و هیجان بازی شده است.

عنوان «پروجکت کارز ۲» دارای سیزن پس (Season Pass) بوده که به مرور زمان محتویات جدیدی از جمله پیست های مسابقه ای و اتومبیل ها به بازی اضافه می شود.

شایان ذکر است؛ هم اکنون میانگین نمرات نسخه پلی استیشن ۴ با ۱۷ نقد معتبر، ۸۷ از ۱۰۰ است. این در حالی است که نمره متای نسخه رایانه شخصی بازی از میان ۷ نقد، ۸۹ از ۱۰۰ و نمره میانگین نسخه ایکس باکس وان از میان ۵ بررسی، ۸۶ از ۱۰۰ است.

امتیازات بازی Project CARS 2

IGN Italia؛ ۹۰ از ۱۰۰

تجربه نامحدود و بی نظیر رانندگی برای دوست داران و عاشقان مسابقه و اتومبیل های مسابقه ای! حتی نمی توان از قید نسخه کنسولی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) گذشت.

Digitally Downloaded؛ ۹۰ از ۱۰۰

در میان زمان، آب و هوا، AI، مسابقات، سیستم تعلیق خودروها، ترمزها، لاستیک ها و غیره، سیستم شخصی سازی اتومبیل ها در بازی Project CARS 2 واقعا دیوانه کننده است.

PlayStation LifeStyle؛ ۸۵ از ۱۰۰

بازی Project CARS 2، یک عنوان ویدیویی تحسین برانگیز است که دنباله بسیار خوبی برای این مجموعه (فرانچایز) به شمار می رود و ارتباط مناسبی با نسخه قبلی برقرار کرده است. تمرکز زیاد بر روی حالت Career Mode بازی و ترکیب آن با اجتماعی یک پارچه، باعث شده تا این عنوان ویدیویی بیشتر از گذشته به بازی های سبک ورزش های الکترونیکی (E-Sports) تبدیل شود. بدین خاطر دلایل زیاد و مناسبی وجود دارد که طرفداران پر و پا قرص مجموعه «پروجکت کارز ۲» و حتی تازه واردها نسبت به تهیه و خرید این عنوان اقدام کنند.در حالی که ممکن است این بازی بهترین کیفیت بصری را به عنوان یک بازی مسابقه ای و ریسینگ کنسولی به شما ارائه نمی دهد و موتور سازنده می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. این ها تنها موارد جزئی از این بازی سرگرم کننده به حساب می آیند. شما را در پیست مسابقه می بینیم!

Gamer.nl؛ ۸۵ از ۱۰۰

در حال حاضر، عنوان Project CARS 2 بهترین بازی مسابقه ای و ریسینگ کنسول ها (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) است.

God is a Geek؛ ۸۰ از ۱۰۰

صرف نظر از مشکلات و ایرادات AI، استودیوی Slightly Mad یک عنوان شبیه ساز مسابقه ای و ریسینگ شگفت انگیزی را طراحی و تولید کرده و محتویات زیادی (تنوع ماشین ها، پیست ها و مسابقات) را نیز در آن گنجانده است.

امتیازات بازی Project CARS 2

در ادامه می توانید سایر امتیازات و نمرات بازی Project CARS 2 را مشاهده کنید.

  • IGN - نمره ۹۲ از ۱۰۰
  • Vandal - نمره ۹۰ از ۱۰۰
  • Meristation - نمره ۹۰ از ۱۰۰
  • Areajugones - نمره ۹۰ از ۱۰۰
  • Hobby Consolas - نمره ۹۰ از ۱۰۰
  • LaPS4 - نمره ۸۸ از ۱۰۰
  • Everyeye.it - نمره ۸۸ از ۱۰۰
  • Multiplayer.it - نمره ۸۸ از ۱۰۰
  • IGN Spain - نمره ۸۷ از ۱۰۰
  • Playstation Universe - نمره ۸۰ از ۱۰۰
  • M3 - نمره ۸۰ از ۱۰۰
  • Trusted Reviews - نمره ۸۰ از ۱۰۰

در حال حاضر، نسخه استاندارد و دیلاکس بازی Project CARS 2 به ترتیب با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار و ۸۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسند. افرادی که تا پیش از انتشار بازی، آن را از فروشگاه های مذکور پیش خرید کنند، به پک خودروهای مسابقه ای با نام Japanese Cars Pack دسترسی دارند. این پک شامل خودروهای زیر است:

  • ۱۹۸۱ Nissan 280ZX IMSA GTX
  • ۱۹۹۰ Nissan Skyline GT-R R32 Group A
  • ۲۰۱۶ Honda Civic Type R--Euro Spec
  • ۲۰۱۵ Honda 2&4 Concept

عنوان مسابقه ای و ریسینگ Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر سال میلادی جاری (۳۱ شهریور ۹۶) بر روی دو کنسول نسل هشتم شرکت های مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود. ناگفته نماند؛ سازندگان بر روی ساخت و توسعه دو نسخه ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو بازی «پروجکت کارز ۲» کار کرده اند و بدون شک این نسخه از کیفیت، نرخ فریم و رزولوشن بالاتری برخودار است.

در ابتدا پیش بینی می شد که عنوان ویدیویی Project CARS 2 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۴K واقعی بر روی کنسول قدرتمند و جدید ردموندی ها یعنی Xbox One X اجرا می شود. متاسفانه بر اساس گفته های سازندگان، گویا رزولوشن خروجی پایین تر از رزولوشن ۴k و نرخ‌ ۶۰ فریم بر ثانیه بوده و سازندگان برای رسیدن به چنین کیفیتی، باید قید یک سری تکنولوژی ها و قابلیت ها را بزند. البته ممکن است توسعه دهندگان به لطف ویژگی UPSCALE، به چنین رزولوشنی دست یابند. هنوز جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس منتظر بمانیم.

ارسال نظر