ارائه فرصت‌هایی به استارت‌آپ‌ها در الکامپ۹۶

رسانه کلیک - ارائه فرصت‌های تخصصی مختلف به استارت‌آپ‌ها در الکامپ استارز ۹۶ باعث می‌شود تا آنها بتوانند به بیان ایده‌ها و نظرات خود بپردازند.

ارائه فرصت‌هایی به استارت‌آپ‌ها در الکامپ۹۶

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امسال شاهد تغییراتی در الکامپ ۹۶ خواهیم بود. و سه فرصت در اختیار استارت‌آ پ ها قرار خواهد گرفت. در بخش اول استارت‌آ پ ها با داوران و منتورها دیدن می‌کنند و نظرات و یا ایده‌های خود را با آن ها در میان می‌گذارند . این فرصت بیشتر بر جنبه‌ها آموزشی تکیه دارد. هزینه ثبت‌نام در بخش اول ۵۰٬۰۰۰ تومان است. بخش دوم همانند سال گذشته به بحث رقابتی ماجرا می‌پردازد که در آخر به استارت‌آ پ های برنده جوایزی اهدا می‌شود . هزینه ثبت‌نام در این بخش ۱۰۰٬۰۰۰ تومان است. اما بخش سوم که طبق استانداردهای بین‌المللی است در واقع ملاقات‌های بین استارت‌آ پ ها و سرمایه‌گذاران است. در این بخش سرمایه گذاران با قرار گرفتن در جایگاه داوری، استارت‌آ پ های برتر را انتخاب می‌کنند و با آن ها در آینده به همکاری می‌پردازند . هزینه ثبت‌نام در این دوره پس از تایید داوران ۵۰۰٬۰۰۰ تومان است.

لازم به ذکر است سالن‌ها ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی در اختیار الکامپ استارز قرار می‌گیرد که ۲ یا ۳ سالن هم به سالن‌های سخنرانی تعلق دارد همچنین کافی شاپ هایی هم پیش‌بینی شده‌اند که استارت‌آ پ ها و سرمایه‌گذاران بتوانند با هم به تبادل نظرات خود بپردازند. الکامپ استارز در تاریخ ۳۰ تیر الی ۲ مرداد برگزار می‌شود .

ارسال نظر