پلی استیشن 5 از سرویس PlayStation Now پشتیبانی می‌کند!

رسانه کلیک - بر اساس صحبت های اخیر مدیر شبکه پلی استیشن نتورک، به‌ نظر می رسد که کنسول پلی‌ استیشن 5 مشابه دستگاه های پیشین از سرویس PlayStation Now پشتیبانی خواهد کرد.

پلی استیشن 5 از سرویس PlayStation Now پشتیبانی می‌کند!

نسل هشتم رو به اتمام بوده و کنسول های نسل نهم به نام های ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 در تعطیلات سال 2020 میلادی از راه خواهند رسید. در پی این موضوع، هم اکنون شماری از بازیکنان و حتی سازندگان بی صبرانه در انتظار آغاز دوره جدید صنعت بازی های ویدیویی هستند و در این میان فراغ از انتشار گمانه زنی های متعدد، سونی و ردموندی ها نیز به مرور اطلاعاتی از قابلیت ها و ویژگی این دو دستگاه به اشتراک می گذارند.

در تازه ترین این خبرها، چندی پیش یاشیرو اساکی (Yasuhiro Osaki)، مدیر شبکه پلی استیشن نتورک، در گفتگوی خود با مجله معتبر فامیتسو (Famitsu) از پلی استیشن Now سخن گفت و در لابه‌لای صحبت های خود، رسما از پشتیبانی کنسول پلی استیشن 5 از این سرویس اشتراکی خبر داد. به گفته او، کنسول نسل بعدی سونی نیز همانند پلی استیشن 4 از PS Now پشتیبانی می کند و دارندگان آن به راحتی می توانند آثار مختلف این برند را روی دستگاه جدید خود تجربه کنند. به بیان ساده تر، به نظر می رسد که بازی های قدیمی پلی استیشن از طریق استریم قابل اجرا روی کنسول پلی استیشن 5 خواهند بود.

افزون بر این، یاشیرو اساکی مدعی است که در آینده تغییرات ریز و درشتی در سرویس پلی استیشن Now به وجود می آید و حتی بازی های محبوب بیشتری به صورت ماهانه به آن اضافه خواهد شد. ماجرا صرفا به این مورد هم خلاصه نشده و گفته شده که سونی عناوین زیادی را به صورت محدود در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد. البته، همچنان هیچ اشاره ای به خدمات دهی PS Now روی گوشی های هوشمند نشده و ظاهرا شرکت سونی تاکنون برنامه ای برای تحقق این موضوع ندارد.

پلی استیشن 5

پلی استیشن Now یکی از سرویس های پولی شبکه پرمخاطب پلی استیشن نتورک به شمار می رود که علاقه مندان به ازای پرداخت 19.99 دلار، به مدت یک ماه می توانند بیش از 700 بازی مختلف کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و حتی پلی استیشن 2 را از طریق استریم روی دو پلتفرم پی سی و PS4 تجربه کنند. نکته مهم این است که سونی ماهانه عناوین جدیدی را به این سرویس اضافه می کند که برخی از آن ها به صورت دائمی و برخی دیگر به صورت موقت در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

در خبرهای پیرامون پلی استیشن Now، بد نیست بدانید که آخرین گزارش منتشر شده از عملکرد این سرویس گویای این موضوع است که تعداد کاربران آن به بیش از 700 هزار نفر رسیده که جامعه این سرویس در مقایسه با سال مالی 2017-2018 سونی، قریب به 40 درصد گسترش یافته است. افزون بر این، سایر گزارش ها نشان می دهد که محبوبیت این سرویس بیشتر از ایکس باکس گیم پس ردموندی ها است که این موضوع را می توان به تفاوت ماهیت این دو مرتبط دانست.

ارسال نظر