فهرست بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس منتشر شد

رسانه کلیک - در حالی که چند روزی تا آغاز ماه می باقی مانده است، شرکت نامدار سونی اخیرا فهرست اسامی بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس را به اشتراک گذاشت.

فهرست بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس منتشر شد

پس از اینکه شرکت بزرگ مایکروسافت اسامی بازی های رایگان ماه می سال جاری میلادی سرویس ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد، حال این بار نوبت به شرکت ژاپنی سونی رسید تا این شرکت در جدیدترین خبر بلاگ رسمی پلی استیشن، به معرفی بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس بپردازد.

طبق روال همیشه، سونی شش بازی ویدیویی مختلف را برای کاربران و دارندگان کنسول های خود در نظر گرفته است که مثل گذشته برجسته ترین و بزرگ ترین عناوین رایگان به دست کاربران کنسول پلی استیشن 4 می رسد. ظاهرا، بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی بار دیگر در برنامه ارائه بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس سنگ تمام گذاشته است و این بارهم یکی از بازی های انحصاری و مشهور خود یعنی Beyond: Two Souls را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

بر هیچکس پوشیده نیست که عنوان ویدیویی بی نظیر Beyond: Two Souls، جدیدترین اثر کنونی استودیوی کوآنتیک دریم ، یکی از بهترین بازی های انحصاری کنسول نسل هفتم پلی استیشن 3 برشمرده می شود که به لطف داستان عمیق و احساسی و کارگردانی حرفه ای آقای دیوید کیج ، در زمان انتشار با استقبال کم نظیر منتقدان و بازیکنان مواجه شد. سپس این عنوان در اواخر سال میلادی 2015 به درخواست کاربران بر روی کنسول پلی استیشن 4 پورت شد و هم اکنون نیز در قالب برنامه بازی های سرویس پلی استیشن پلاس به صورت رایگان در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار می گیرد.

ذکر این نکته مهم است که زمانی زیادی تا انتشار بازی جدید استودیوی کوآنتیک دریم به نام Detroit: Become Human باقی نمانده است و چندی پیش نیز به گفته سازندگان، مراحل ساخت و توسعه آن به پایان رسید و این عنوان ویدیویی به اصطلاح گلد شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

به علاوه، در کنار عنوان Beyond: Two Souls، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می توانند بازی ماجراجویی شرکت فرانسوی یوبی سافت به نام Rayman Legends را نیز در ماه می به صورت رایگان تجربه کنند.

از طرف دیگر، کاربران کنسول پلی استیشن 3 در ماه می امسال دو عنوان ویدیویی Eat Them و Risen 3: Titan Lords را دریافت می کنند و شرکت سونی برای دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا دو بازی Furmins و King Oddball را در نظر گرفته است.

ناگفته نماند، بازی جالب و دوست داشتنی King Oddball به لطف قابلیت و ویژگی Cross-Buy بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 نیز قابل اجرا است.

توجه داشته باشید که با انتشار فهرست اسامی بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس، به‌زودی فرصت دریافت عناوین ویدیویی رایگان ماه گذشته (آوریل) به پایان می رسد. از آنجا که در ماه آوریل کاربران و مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس میزبان دو بازی Trackmania Turbo و Mad Max هستند، چنانچه تا به امروز موفق به دریافت این دو عنوان نشده اید، این فرصت طلایی را از دست ندهید و فورا نسبت به دریافت رایگان عناوین مذکور اقدام کنید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز 6 می (16 اردیبهشت ماه سال 97) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می گیرد.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Beyond: Two Souls
  • King Oddball
  • Rayman Legends

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Eat Them
  • King Oddball
  • Risen 3: Titan Lords

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Furmins
  • King Oddball

گفتنی است؛ عناوین ویدیویی فوق مخصوص کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است و چنانچه شما در این سرویس ویژه شبکه پلی استیشن نتورک عضو نباشید، قادر به دریافت رایگان بازی های مذکور نخواهید بود. سرویس پلی استیشن پلاس یکی از سرویس های پولی شبکه PSN به شمار می رود که کاربران به ازای پرداخت مبالغ مختلف، در بازه های زمانی متفاوت عضو آن شده و از کلیه مزایا و امکانات آن بهره مند می شوند. از جمله مهم ترین امکانات این سرویس می توان به امکان تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، دریافت تعدادی بازی رایگان به صورت ماهانه، بهره مندی از تخفیف های بیشتر و ویژه در خرید از فروشگاه پلی استیشن استور و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد. جهت خرید حق عضویت این سرویس، بر روی این لینک کلیک کنید.

از طرف دیگر، شرکت مایکروسافت نیز چند روز پیش اسامی بازی های رایگان ماه می سال میلادی 2018 سرویس ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد. بر این اساس، کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس 360 در ماه ذکر شده به دو بازی ویدیویی Streets of Rage و Vanquish دسترسی دارند و کاربران کنسول ایکس باکس وان ضمن دریافت این دو عنوان از طریق قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) میزبان دو بازی دیگر به نام های Super Mega Baseball و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

فراموش نکنید که دیدگاه و نظر شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه می 2018 پلی استیشن پلاس را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر