بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس را اعلام کرد.

بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس را از دست ندهید!

شرکت ژاپنی سونی به رسم همیشه اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس را در وب سایت رسمی خبری خود به اشتراک گذاشت که شامل عناوینی همچون Trials Fusion و XCOM 2 برای کنسول پلی استیشن 4 می شود.

با اینکه بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس به خوبی عناوین ویدیویی ماه گذشته نیست، اما بازی ویدیویی XCOM 2 به عنوان پرافتخارترین، محبوب ترین و بهترین بازی رایگان این ماه سرویس PS Plus شناخته می شود که در این ماه میزبان کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود.

بازی نقش آفرینی و تکنیکی XCOM 2 در روز شانزدهم بهمن ماه سال 1394 (5 فوریه سال میلادی 2016) بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، مک او اس و لینوکس منتشر شد که به لطف بهره مندی از موتور سازنده Unreal Engine و گیم پلی درگیرکننده، با استقبال بسیار خوب بازیکنان و منتقدان رو به رو شد و نمرات و امتیازات بسیار بالایی را نیز به خود اختصاص داد؛ به طوری که این عنوان با اختصاص میانگین امتیاز 87 از 100، برجسته ترین بازی ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس به شمار می رود.

دیگر بازی ویدیویی که سونی در این ماه برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در نظر گرفته است، Trials Fusion نام دارد. این بازی موتور سواری از سری Trials توسط شرکت یوبی سافت ساخته و عرضه شده است و در نمایشگاه The Game Award و BAFTA Games Award به عنوان نامزد دریافت لقب بهترین بازی مسابقه ای سال توسط داوران سرشناس انتخاب شده بود.

اما از کنسول پلی استیشن 4 که بگذریم، کاربران کنسول پلی استیشن 3 در این ماه می توانند از تجربه رایگان دو بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier و Zombie Driver HD: Complete Edition بر روی کنسول نسل هفتم خود لذت ببرند. دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز کماکان در هر ماه دو بازی ویدیویی مختلفی را دریافت می کنند که این افراد در ماه ژوئن به صورت رایگان به عناوین Atomic Ninjas و Squares دسترسی خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که تنها چند روز تا پایان فرصت دریافت رایگان عناوین ویدیویی ماه می سرویس پلی استیشن پلاس باقی مانده است. از آنجا که عناوین ویدیویی رایگان ماه می این سرویس شامل دو عنوان ویدیویی فوق العاده و بی نظیر به نام های Beyond: Two Souls و Rayman Legends می شود، این فرصت ویژه را از دست ندهید و چنانچه تا به امروز موفق به دریافت این دو بازی نشده اید، هم اکنون آن ها را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز 5 ژوئن (چهارشنبه 15 خرداد ماه سال 97) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می گیرد.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Trials Fusion
  • XCOM 2

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
  • Zombie Driver HD: Complete Edition

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Atomic Ninjas
  • Squares

توجه داشته باشید که عناوین ویدیویی مذکور فقط و فقط برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است و چنانچه شما در این سرویس ویژه شبکه پلی استیشن نتورک عضو نباشید، قادر به دریافت رایگان بازی های مذکور نخواهید بود.

بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس

گفتنی است؛ سرویس پلی استیشن پلاس یکی از سرویس های پولی شبکه PSN به شمار می رود که کاربران به ازای پرداخت مبالغ مختلف، در بازه های زمانی متفاوت در آن عضو شده و سپس از تمامی مزایا و امکانات این سرویس بهره مند می شوند. از جمله مهم ترین امکانات این سرویس می توان به امکان تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، دریافت تعدادی بازی رایگان به صورت ماهانه، بهره مندی از تخفیف های بیشتر و ویژه در خرید از فروشگاه پلی استیشن استور و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد. جهت خرید حق عضویت این سرویس، بر روی این لینک کلیک کنید.

از طرف دیگر، ارائه بازی های رایگان به صورت ماهانه مختص سرویس پلی استیشن پلاس نیست و شرکت مایکروسافت نیز تحت برنامه Xbox Games With Gold در مجموع چهار عنوان ویدیویی را به صورت ماهانه در اختیار کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 قرار می دهد. بدین ترتیب، شرکت نامدار مایکروسافت چندی پیش اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن امسال سرویس ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، دارندگان کنسول ایکس باکس وان در این ماه دو بازی Assassin's Creed Chronicles: Russia و Smite Gold Bundle را به صورت رایگان دریافت می کنند.

دارندگان کنسول نسل هفتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 نیز در این ماه میزبان دو بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed و LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues هستند. ضمنا، این دو عنوان از طریق قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز قابل اجرا است.

فراموش نکنید که دیدگاه و نظر شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 پلی استیشن پلاس را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر