کنترلر 14 هزار دلاری پلی استیشن 4 با جنس طلا از راه رسید

رسانه کلیک - اگر به دنبال کالاهای خاص و تولید محدود هستید، پیشنهاد می کنیم کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 با قیمت 14 هزار دلار را از دست ندهید.

کنترلر 14 هزار دلاری پلی استیشن 4 با جنس طلا از راه رسید

در میان کنترلرهای غیر رسمی فراوانی که توسط شرکت های مختلف برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ساخته می شود، کنترلر 14 هزار دلاری پلی استیشن 4 با روکش طلای زرد 24 عیار و دکمه هایی از جنس الماس می درخشد که این کنترلر صرفا برای بازیکنان و کاربران خاص پسند ساخته و به بازار عرضه شده است.

کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 با قیمت پایه 8500 دلار؛ پوشیده از طلای 18 عیار و دکمه هایی از جنس الماس!

کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 به صورت دست ساز ساخته شده و دارای روکش طلای زرد 24 عیار و سه لایه محافظی به رنگ زرد براق دارد. علاوه بر روکش طلا، سازندگان از الماس برای ساخت دکمه های این کنترلر استفاده کردند تا دوال شاک جدید کنسول پلی استیشن 4 به یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین لوازم جانبی کنسول ها و صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شود.

ذکر این نکته مهم است که این کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 در دو مدل «کلاسیک» و «لوکس» به بازار عرضه می شود که قیمت آن ها به ترتیب برابر با 8495 دلار و 13995 دلار اعلام شده است. در مدل کلاسیک، دکمه پلی استیشن این کنترلر با طلای زرد 18 عیار پوشانده شده و سازندگان نیز از 0.25 قیراط الماس در آن استفاده کرده اند. این در حالی است که در مدل لوکس، تمامی دکمه ها (9 کلید) با روکش طلا پوشانده شده و چیزی در حدود 2.5 قیراط الماس در این کنترلر ویژه، گران قیمت و لاکچری استفاده شده است.

در بخش توضیحات و معرفی، سازندگان این کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 را مناسب برای گیمرها و بازیکنان خاص پسند می داند. به علاوه، به نظر می رسد که امکان سفارشی سازی این کنترلر نیز وجود دارد و علاقه مندان با ثبت سفارش خود، می توانند از دیگر فلزات گران قیمت نیز در بخش های مختلف کنترلر پلی استیشن 4 استفاده کنند.

با این حال، این کنترلر یک کنترلر معمولی به شمار نمی رود و بیشتر جنبه زینتی دارد. از این رو، کنترلرها و دوال شاک های مختلف با طیف گسترده ای از قیمت ها در بازارهای جهانی یافت می شوند که برای اغلب بازیکنان و گیمرها مناسب هستند. همچنین، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی نیز با گذشت هر چند ماه از طرح های جدید کنترلرهای پلی استیشن 4 رونمایی می کند که با رنگ و طرح های جدید و مختلف و قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شود.

این کنترلر خاص و ویژه در دو مدل «کلاسیک» و «لوکس» به بازار عرضه می شود.

در حال حاضر، دو مدل کلاسیک و لوکس کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 با قیمت های مذکور در فروشگاه رسمی Brikk به فروش می رسد. از طرفی، با اینکه سازندگان هیچ اطلاعات و جزئیاتی در خصوص تعداد این کنترلر با علاقه مندان به اشتراک نگذاشته اند، اما بدیهی است که چنین محصولاتی به صورت محدود ساخته و عرضه می شوند. از این رو، چنانچه به خرید این کنترلر ویژه و خاص علاقه مند شده اید، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون آن را با این قیمت نجومی خریداری کنید.

فراموش نکنید که مدل طلای 24 عیار دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در سال میلادی 2015 به تعداد محدودی به بازار عرضه شد و جالب تر اینکه مورد استقبال علاقه مندان و بازیکنان نسبتا زیادی هم قرار گرفت.

از دیگر خبرهای مرتبط با کنسول پلی استیشن می توان به ایجاد یک گلیچ جدید اشاره کرد که بسیاری از کاربران و دارندگان این دستگاه را به دردسر انداخت. به طور دقیق تر، چندی پیش یک پیام مخرب دست به دست کاربران کنسول پلی استیشن 4 می چرخید که با دریافت این پیام، کنسول بازیکنان از کار می افتاد و افراد مجبور به اعمال تنظیمات کارخانه شدند. جالب اینجا است که حذف این پیام مخرب برای برخی از افراد امکان پذیر نبود. با این حال، پس از گذشت چند ساعت از انتشار گزارش ها، سرانجام شرکت سرگرمی های تعاملی سونی دست به کار شد و ضمن تایید این مشکل، با عرضه یک به‌روزرسانی مهم و اجباری به این ایراد خاتمه داد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با کنترلر طلایی کنسول پلی استیشن 4 و قیمت بالای آن چیست؟ آیا این کنترلر 14 هزار دلاری ارزش خرید دارد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر