ماه آینده منتظر رونمایی از کنسول پلی استیشن ۴ نئو باشید

اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما می دانید که کمپانی سونی بزودی مدل ارتقا یافته کنسول نسل هشتم خود یعنی پلی استیشن ۴ جدید را معرفی خواهد کرد. این خبر دقایقی قبل از برگزاری کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 سال میلادی جاری تایید شد. پس از تایید رسمی این خبر، سونی در خصوص جزئیات و اطلاعات این کنسول قدرتمند هیچ واکنشی نشان نداده و هنوز در زمینه سخت افزار، شکل ظاهری، امکانات و... پلی استیشن ۴ نئو اطلاعاتی در دسترس نیست. حال یک رسانه فرانسوی به نام گیم بلاگ، اقدام به انتشار خبری مبنی بر رونمایی از کنسول PlayStation 4 Neo در ماه آینده کرد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

ماه آینده منتظر رونمایی از کنسول پلی استیشن ۴ نئو باشید

این خبر دقایقی قبل از برگزاری کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 سال میلادی جاری تایید شد. پس از تایید رسمی این خبر، سونی در خصوص جزئیات و اطلاعات این کنسول قدرتمند هیچ واکنشی نشان نداده و هنوز در زمینه سخت افزار، شکل ظاهری، امکانات و... پلی استیشن ۴ نئو اطلاعاتی در دسترس نیست. حال یک رسانه فرانسوی به نام گیم بلاگ، اقدام به انتشار خبری مبنی بر رونمایی از کنسول PlayStation 4 Neo در ماه آینده کرد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، با پیشرفت روز افزون صنعت بازی سازی و عدم امکان ارتقا سخت افزار کنسول های خانگی بازی، کم کم احساس می شود که قدرت کنسول های نسل هشتم کاهش یافته و نیازمند یک بروز رسانی سخت افزاری هستند. به همین خاطر، دو کمپانی همیشه رقیب مایکروسافت و سونی، بزودی از کنسول های ارتقا یافته میان نسلی خود رونمایی خواهند کرد. مدل ارتقا یافته کنسول ایکس باکس وان، ایکس باکس اسکورپیو نام گذاری شده و به بر اساس اطلاعات رسمی، در تعطیلات سال میلادی آینده، رموندی ها از آن رونمایی خواهند کرد.

در طرف دیگر، بر اساس شایعات و پیام های خصوصی رد و بدل شده میان اعضای کمپانی سونی، مدل ارتقا یافته کنسول پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۴ نئو نام دارد. اگرچه هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی از کنسول PS4 Neo توسط سونی منتشر نشده و نمی دانیم در چه تاریخی، شاهد معرفی شدن این دستگاه جدید و قدرتمند خواهیم بود. حال چندی پیش، رسانه فرانسوی ای به نام گیم بلاگ، ادعا کرد که سونی در روز ۷ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۵) و در شهر بزرگ نیویورک، از کنسول جدید نسل هشتم خود رونمایی می کند.

رسانه گیم بلاگ با انتشار متن زیر، تاریخ رونمایی از کنسول پلی استیشن ۴ نئو را مشخص کرد:

در حالی که تمامی رسانه ها و وب سایت ها ادعا می کنند که کمپانی ژاپنی سونی، در رویداد توکیو گیم شو سال ۲۰۱۶ در ماه میلادی سپتامبر از کنسول پلی استیشن ۴ نئو رونمایی خواهد کرد، اما منابع معتبر ما می گوید که سونی، در شهر نیویورک و در تاریخ ۷ سپتامبر [۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۵] از آن رونمایی می کند!

با انتشار این بیانیه، قطعا نمی توانیم در خصوص تاریخ دقیق و صحیح رونمایی از کنسول PS4 Neo نظر بدهیم اما با نگاهی به سابقه پیشین این رسانه فرانسوی، می توان کمی به صحت داشتن این خبر پی برد! به عبارت دیگر، وب سایت گیم بلاگ در گذشته نیز چندین بیانیه ای را در قالب گزارش به انتشار رسانده و مشاهده شده که این پیش بینی و پیش گویی، درست از آب درآمده است! بر این اساس، ممکن است سونی در شهر نیویورک و در تاریخ ۱۷ شهریور، کنسول ارتقا یافته میان نسلی خود را معرفی کند.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، کنسول ارتقا یافته پلی استیشن ۴ نئو در سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد و در نتیجه یک سال زودتر از کنسول ارتقا یافته و قدرتمند کمپانی مایکروسافت به دست علاقه مندان و بازیکنان جهان می رسد. در این صورت، شکست سنگینی که رموندی ها در زمان رونمایی و عرضه از کنسول ایکس باکس وان تجربه کردند، ممکن دوباره برای آنان تکرار شود و کنسول ایکس باکس اسکورپیو نیز فروش خوب و مناسبی را تجربه نکند. اگرچه چند منبع معتبر مدعی هستند که کنسول Xbox Scorpio از لحاظ قدرت، عملکرد بهتری نسبت به PlayStation 4 Neo خواهد داشت و فروش کنسول رموندی ها، بیشتر از دستگاه جدید سونی خواهد بود. با این حال برای کسب اطلاعات صحیح، باید منتظر واکنش بخش سرگرمی کمپانی سونی ماند. رسانه کلیک، در صورت انتشار اخبار جدید، شما را مطلع خواهد ساخت. همراه ما باشید...

در صورتی که شما یکی از دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ هستید، به دلیل عرضه مدل ارتقا یافته کنسول خود نگران نباشید! کمپانی سونی بارها و بارها در مصاحبه ها اعلام کرده است که کنسول پلی استیشن ۴ نئو، جایگزین PlayStation 4 نخواهد شد و همچنان به پشتیبانی خود ادامه می دهد. این بدان معناست که همچنان شاهد عرضه عناوین انحصاری بر روی مدل استاندارد کنسول پلی استیشن ۴ خواهیم بود و از این بابت، هیچ نگرانی ای وجود ندارد و شما نیازی به تعویض کنسول خود ندارید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با شایعه منتشر شده مبنی بر رونمایی از کنسول پلی استیشن ۴ نئو در روز ۱۷ شهریور چیست؟ آیا شرکت محبوب و نامدار سونی در سال میلادی جاری، کنسول های جدید خود را روانه بازار می کند؟ به نظر شما، در رقابت کنسول های جدید، ایکس باکس اسکورپیو برنده میدان خواهد بود و یا پلی استیشن ۴ نئو؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر