قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو کاهش یافت!

رسانه کلیک - از آنجا که کمتر از یک ماه به آغاز سال میلادی 2018 و تعطیلات کریسمس زمان باقی مانده، شرکت ژاپنی سونی قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را کاهش داد.

قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو کاهش یافت!

طبق سنت های همیشگی، شرکت ژاپنی سونی در پایان هر سال میلادی تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی را بر روی محصولات خود از جمله کنسول پلی استیشن 4 اعمال می کند که این موضوع باعث فروش فوق العاده این دستگاه نیز می شود.

ظاهرا این شرکت برای تعطیلات کریسمس امسال برنامه ویژه ای در سر دارد و در پی کاهش قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن است. بر اساس جدیدترین بیانیه شرکت سونی، قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو از روز 10 دسامبر سال میلادی جاری (17 آذر ماه سال 96) از 400 دلار به 350 دلار کاهش پیدا می کند. به بیان دیگر، علاقه مندان می توانند با پرداخت مبلغ 350 دلار مدل پایه و استاندارد PS4 Pro با حافظه داخلی یک ترابایت را خریداری کنند.

به علاوه، دو باندل بازی های Destiny 2 و Star Wars: Battlefront II کنسول پلی استیشن 4 پرو نیز از این تخفیف وسوسه انگیز محروم نمانده اند و با 50 دلار تخفیف، به قیمت 400 دلار به فروش می رسند.

از طرفی دیگر، بهترین فرصت برای خرید هدست واقعیت مجازی پلی استیشن یا همان PlayStation VR نیز فرا رسید. مطابق بیانیه سونی، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن از روز 10 دسامبر (17 آذر) با کاهش قیمت 100 دلاری رو به رو می شود و هر کدام از باندل بازی های Gran Turismo Sport و Doom VFR دستگاه پلی استیشن VR به ترتیب به قیمت 200 و 300 دلار به فروش می رسند.

توجه داشته باشید که این پیشنهاد از روز 10 دسامبر آغاز شده و فقط و فقط تا روز 24 دسامبر (3 دی ماه 96) ادامه دارد. بنابراین، اگر به دنبال تهیه کنسول پلی استیشن 4 پرو و یا PSVR هستید، در این دو هفته نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. برای اطلاع از کلیه تخفیف ها و پیشنهادی شرکت سونی و کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت رسمی پلی استیشن مراجعه کنید.

بر هیچکس پوشیده نیست که شرکت سونی به دلیل آن که توان مقابله و رقابت با کنسول جدید ایکس باکس وان ایکس را ندارد و کنسول پلی استیشن 4 پرو از لحاظ مشخصات فنی قابل مقایسه با Xbox One X نیست، سیاست کاهش قیمت را در پیش گرفته تا مانع فروش بیش از اندازه کنسول جدید مایکروسافت شود. البته پیش بینی می شود که ردموندی ها هم برای افزایش تنش ها و فروش محصولات خود، قیمت این دستگاه و کنسول ایکس باکس وان اس را نیز کاهش دهد.

از دیگر خبرهای مرتبط با کنسول پلی استیشن 4، می توان به عناوین ویدیویی رایگان ماه دسامبر سال میلادی 2017 سرویس پلی استیشن پلاس اشاره کرد. چندی پیش، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی بازی های Darksiders II: Deathinitive Edition، Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends و Until Dawn: Rush of Blood را به صورت رایگان در اختیار کاربران و مشترکین سرویس PS Plus قرار داد. به عبارت دیگر، چنانچه جز مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس باشید، در طول ماه دسامبر امسال می توانید به صورت رایگان نسبت به دریافت عناوین ویدیویی فوق اقدام کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با کاهش قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو و هدست واقعیت مجازی PlayStation چیست؟ آیا این اقدام سونی منجر به کاهش فروش کنسول جدید خانواده ایکس باکس یعنی Xbox One X شود؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر