فریمور ۴٫۷۲ کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد

رسانه کلیک - ساعاتی پیش بروز رسانی شماره ۴٫۷۲ کنسول پلی استیشن ۴ برای تمامی مدل ها توسط شرکت ژاپنی سونی منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

فریمور ۴٫۷۲ کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد

در ابتدای این ماه، شرکت ژاپنی سونی بروز رسانی شماره ۴٫۷۱ کنسول پلی استیشن ۴ را برای تمامی مدل ها عرضه کرد. این بروز رسانی تغییرات چندانی را در کنسول ایجاد نکرد و تنها شاهد بهبود عملکرد و پایداری دستگاه بودیم. حال که کمتر از یک ماه از انتشار این بروز رسانی گذشته، سونی فریمور جدیدی را تحت عنوان ۴٫۷۲ برای تمامی مدل های کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ منتشر کرد که از لحاظ تغییرات، همانند بروز رسانی های کوچک اخیر به شمار می رود.

این بروز رسانی هم اکنون برای تمامی مدل های پلی استیشن ۴ در دسترس بوده و کاربران جهت تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی و دسترسی به بخش آنلاین کنسول، باید آن را دریافت و نصب کنند. اگرچه درصورتی که هم اکنون کنسول خود را به اینترنت متصل کنید، این فریمور جدید به صورت خودکار دانلود و پس از تایید شما، نصب خواهد شد. بر اساس گزارش وب سایت های معتبر خارجی، حجم این بروز رسانی تقریبا ۳۴۰ مگابایت بوده و سونی در لیست تغییرات آن باز هم از عبارت "بهبود عملکرد و افزایش پایداری کنسول" استفاده کرده است. در حال حاضر جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص فریمور ۴٫۷۲ منتشر نشده است! همراه رسانه کلیک بمانید تا از آخرین خبرها و جزئیات این بروز رسانی آگاه شوید...

لازم به ذکر است آخرین بروز رسان بزرگ کنسول پلی استیشن ۴ با شماره ۴٫۵۰ در ماه مارس برای تمامی مدل های کنسول پلی استیشن ۴ از جمله استاندارد، اسلیم و پرو عرضه گشت. اگرچه هدف اصلی از انتشار این فریمور افزودن چندین قابلیت مهم به کنسول پلی استیشن ۴ پرو بوده چرا که در طی آن، امکان پخش و اجرای ویدیوها با کیفیت ۴K در برنامه مدیا پلیر (media player) کنسول را فراهم شد. ناگفته نماند برنامه مدیا پلیر این کنسول هنوز از اجرای ویدیوهای ۴K Blu-Rays پشتیبانی نمی کند. قابلیت دیگر بروز رسانی شماره ۴٫۵۰، Boost Mode نام دارد. به لطف قابلیت بوست مد، کیفیت و رزولوشن تمامی عناوین ویدیویی مدل استاندارد و اسلیم کنسول پلی استیشن ۴ افزایش یافته و کاربران تفاوت رزولوشن میان مدل پرو و سایر مدل ها را احساس خواهند کرد.

همچنین شرکت سونی به تازگی تغییراتی را در بخش همگام سازی تروفی های شبکه پلی استیشن نتورک ایجاد کرده که منجر به افزایش سرعت همگام سازی تروفی ها در کنسول پلی استیشن ۴ شده است. با این وجود، بازهم سرعت همگام سازی تروفی ها در این کنسول آنی و خودکار صورت نمی گیرد و کاربران باید به صورت دستی تروفی های جدید خود را با حساب کاربری همگام کنند. این درحالیست که سرعت همگام سازی اچیومنت ها در کنسول ایکس باکس وان کاملا آنی و فوریست.

روز گذشته شرکت ژاپنی سونی رسما از باندل سفید رنگ جدید کنسول پلی استیشن ۴ پرو رونمایی کرد. این باندل که با نام Destiny 2 شناخته می شود، در تاریخ ۶ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۵ شهریور ماه سال ۹۶) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. باندل جدید PS4 Pro شامل یک دستگاه پلی استیشن ۴ پرو به رنگ سفید، یک عدد دوال شوکر ۴ سفید رنگ، بازی Destiny 2 و محتویات دیجیتالی پرمیوم (تمامی بسته های الحاقی) است.

ارسال نظر