فریمور ۴٫۷۳ کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد

رسانه کلیک - ساعاتی پیش شرکت ژاپنی سونی فریمور ۴٫۷۳ کنسول پلی استیشن ۴ را به منظور بهبود عملکرد و افزایش ثبات و پایداری دستگاه منتشر کرد.

فریمور ۴٫۷۳ کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد

در این چند ماه اخیر، شرکت سونی بروز رسانی های متعددی را برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر کرده است. عده ای معتقد هستند که هدف اصلی از انتشار فریمورهای پی در پی، افزایش امنیت دستگاه و مقابله با هک شدن آن است! حال در جدیدترین اخبار بازی، سونی فریمور جدید دیگری را برای تمامی مدل های کنسول پلی استیشن ۴ منتشر کرد که این بروز رسانی نیز همانند فریمورهای گذشته، تغییرات چندانی را در دستگاه به وجود نمی آورند و تنها باعث بهبود جزئی عملکرد و افزایش پایداری آن می شوند. بنابراین، توقع چندانی از فریمور ۴٫۷۳ هم نداشته و در انتظار بروز رسانی ۵٫۰ باشید.

بر اساس گفته های سونی در بخش تغییرات، بروز رسانی شماره ۴٫۷۳ منجر به "بهبود عملکرد و افزایش ثبات کنسول" می شود. حجم بروز رسانی چیزی در حدود ۳۴۰ مگابایت است که کنسول پلی استیشن ۴ به محض اتصال به اینترنت، به صورت خودکار آن را دریافت و پس از تایید کاربر، نسبت به نصب آن اقدام خواهد کرد. در صورتی که کنسول شما به صورت خودکار بروز رسانی جدید را شناسایی نکرده باشد، به بخش تنظیمات رفته و بر روی گزینه "System Software Update (بروز رسانی نرم افزاری سیستم)" کلیک کنید. همچنین می توانید فریمور ۴٫۷۳ را به صورت جداگانه از وب سایت رسمی پلی استیشن دریافت و به کمک USB، آن را بر روی کنسول پلی استیشن ۴ خود نصب کنید.

لازم به ذکر است بروز رسانی شماره ۴٫۷۳ هم اکنون برای تمامی مدل های کنسول پلی استیشن ۴ اعم از استاندارد، اسلیم و پرو قابل دسترس است.

پلی استیشن 4

ناگفته نماند مدتی پیش شرکت سونی در بیانیه ای جدی از علاقه مندان و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ دعوت به عمل آورد تا با دریافت نسخه آزمایشی فریمور ۵٫۰ این دستگاه، مشکلات و باگ ها را به گوش سازندگان و مهندسان این شرکت برسانند. توجه داشته باشید که هنوز نسخه نهایی بروز رسانی ۵٫۰ منتشر نشده و سونی تنها نسخه آزمایشی آن را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. بر این اساس، زمان زیادی به عرضه نسخه نهایی این فریمور باقی نمانده و بزودی شاهد تغییرات اساسی در این کنسول نسل هشتم خواهیم بود. متاسفانه شرکت ژاپنی سونی هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه نهایی این فریمور را اعلام نکرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت رسمی پلی استیشن مراجعه فرمایید.

آخرین بروز رسان بزرگ کنسول پلی استیشن ۴ که قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به دستگاه اضافه کرد، با شماره ۴٫۵۰ شناخته می شود که در ماه مارس برای تمامی مدل های کنسول پلی استیشن ۴ از جمله استاندارد، اسلیم و پرو عرضه شد. هدف اصلی از انتشار این فریمور، افزودن قابلیت بوست مد (Boost Mode) و پشتیبانی از پخش و اجرای ویدیوها با کیفیت ۴K در برنامه مدیا پلیر (media player) به کنسول پلی استیشن ۴ پرو بود. همچنین در این بروز رسانی، امکان پشتیبانی از هارد دیسک اکسترنال نیز برای تمامی کاربران دستگاه فراهم شد. قابلیت Boost Mode، با افزایش کیفیت و رزولوشن و پایداری نرخ فریم عناوین ویدیویی مدل استاندارد PS4، تجربه متفاوتی را برای کاربران کنسول پلی استیشن ۴ پرو به ارمغان می آورد.

چندی پیش چند باندل ففیا ۱۸ کنسول پلی استیشن ۴ توسط شرکت سونی رسما معرفی شدند. محبوب ترین این باندل ها مربوط به مدل یک ترابایتی کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو است که شامل یک عدد کنسول پلی استیشن ۴ و یا مدل پرو، نسخه رونالدو بازی ففیا ۱۸ به همراه دیسک، ۲۰ پکJumbo Premium Gold FUT و یک عدد کنترلر (دوال شوکر) می شود. بر اساس گفته های سونی، این باندل در روز ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ماه سال ۹۶) در دسترس خریداران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. گفتنی است در صورت خرید این باندل، سه روز زودتر از سایر بازیکنان به عنوان مورد انتظار FIFA 18 دسترسی خواهید داشت.

در جدیدترین تغییرات ایجاد شده در شبکه پلی استیشن نتورک، سونی سرعت همگام سازی تروفی ها در کنسول PlayStation 4 را افزایش داد. با این وجود، همچنان تروفی ها به صورت خودکار با حساب کاربری بازی بازان همگام نشده و این عمل باید به صورت دستی و از طریق بخش تروفی در منو کنسول انجام شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

ارسال نظر