فریمور 5.53 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

رسانه کلیک - شرکت ژاپنی سونی ساعاتی پیش فریمور 5.53 کنسول پلی استیشن 4 را در دسترس کاربران خود قرار داد که صرفا به منظور بهبود عملکرد و افزایش پایداری این دستگاه منتشر شده است.

فریمور 5.53 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

تقریبا یک ماهی است که از انتشار آپدیت بزرگ و غیرمنتظره کنسول پلی استیشن 4 تحت شماره 5.50 می گذرد که به واسطه آن قابلیت هایی همچون پشتیبانی از Supersampling، مدیریت زمانی والدین (Play Time Management) و اعمال محدودیت های زمانی لازم برای بازی های کودکان، نمایش عناوین ویدیویی رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در لیست جداگانه بخش Library، مخفی سازی بازی ها و آیتم های خریداری شده، امکان انتخاب تصویر پس زمینه منو اصلی از طریق USB و غیره به این کنسول اضافه شد.

حال شرکت سونی در این فاصله زمانی کوتاه، اخیرا به‌روز رسانی دیگری را به شماره 5.53 برای کنسول نسل هشتم خود عرضه کرده است که البته نباید انتظار تغییرات و قابلیت های جدیدی را از آن داشت. مثل به‌روز رسانی های متعدد قبلی کنسول پلی استیشن 4، فریمور 5.53 نیز جز آپدیت های کوچک این دستگاه برشمرده می شود که جز بهبود عملکرد و افزایش پایداری و امنیت کنسول، تغییرات خاصی را در آن ایجاد نمی کند.

شرکت ژاپنی سونی در توضیحات و تشریح لیست تغییرات ایجاد شده طی این به‌روز رسانی بار دیگر از همان عبارت همیشگی و ساده خود یعنی «بهبود عملکرد کلی سیستم و افزایش پایداری کنسول پلی استیشن ۴» استفاده کرده است.

گفتنی است؛ بر اساس گفته های شرکت سونی، فریمور 5.53 کنسول پلی استیشن 4 در حال حاضر برای تمامی مدل ها از جمله مدل استاندارد، اسلیم و پرو قابل دسترس بوده و دریافت آن برای تمامی بازیکنان و کاربران الزامی است. بدین ترتیب، درصورتی که به دنبال تجربه بخش چند نفره آنلاین عناوین ویدیویی باشید و یا برای اینکه وارد حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک شوید، ابتدا باید این فریمور جدید را دریافت و نصب کنید.

توجه داشته باشید، چنانچه کنسول پلی استیشن 4 خود را در حالت Rest Mode (استراحت) قرار داده باشید، دستگاه به صورت خودکار فریمور 5.53 کنسول پلی استیشن ۴ را شناسایی و دریافت می کند. حال پس از روشن کردن کنسول فقط کافی است که عملیات به‌روز رسانی را تایید کرده تا دستگاه به نصب این آپدیت جدید بپردازد. در غیر این صورت، کنسول شما به محض روشن شدن و اتصال به اینترنت، فورا به‌روز رسانی شماره 5.53 را شناسایی و دریافت می کند و پس از اجازه شما، نسبت به نصب آن اقدام خواهد کرد.

در صورتی که کنسول شما موفق به شناسایی این فریمور جدید نباشد، با مراجعه به بخش تنظیمات دستگاه و کلیک بر روی گزینه System Software Update (به‌روز رسانی نرم افزاری سیستم)، می توانید این آپدیت اجباری جدید کنسول خود را دریافت و نصب کنید.

حال در پایان این گزارش، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با فریمور 5.53 کنسول پلی استیشن 4 را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر