بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بیش از 30 میلیون بازیکن دارد!

رسانه کلیک - گزارشات اخیر نشان می دهد که تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز 30 میلیون نفر گذشته و این عنوان بار دیگر توانسته رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بیش از 30 میلیون بازیکن دارد!

در حالی که فقط پنج روز از انتشار نسخه کامل بازی پرطرفدار و مهیج PlayerUnknown's Battlegrounds می گذرد و تا پیش از انتشار نسخه 1.0، این عنوان در حالت «دسترسی زودهنگام» قرار داشت، به نظر می رسد این بازی بار دیگر رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کرده و سایر عناوین ویدیویی برتر شبکه استیم را به چالش کشیده است!

اخیرا استودیوی PUBG Corp، به مناسبت عرضه نسخه نهایی یا همان 1.0 آمار و ارقام جدیدی از تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds ارائه کرد تا مجددا موفقیت حاصل از توسعه یک بازی مستقل را به رخ بکشد. بر این اساس، به تازگی تعداد بازیکنان این عنوان در هر دو پلتفرم رایانه شخصی و ایکس باکس وان از مرز 30 میلیون نفر عبور کرده است.

نکته قابل توجه این است که تمامی موفقیت ها و افتخارات بازی PUBG مربوط به نسخه «دسترسی زودهنگام» بوده که در مدت بسیار کوتاهی به دست آمده است. حال با توجه به عرضه نسخه نهایی، گویا این عنوان هنوز راه طولانی در پیش دارد و در آینده شاهد رکوردشکنی های بیشتری نیز خواهیم بود.

بدون شک، دستیابی به 30 میلیون بازیکن آن هم در عرض کمتر از 9 ماه حتی برای عناوین ویدیویی نامدار صنعت گیم نیز کار بسیار سخت و دشواری است. جدا از تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بازی مشهور و پرطرفدار Overwatch که توسط استودیوی بلیزارد توسعه یافته و لقب پرفروش ترین و بهترین بازی سال میلادی 2016 از آن خود کرده است، پس از گذشت یازده ماه توانست 30 میلیون بازیکن را به خود جذب کند. البته استودیوی بلیزارد با برگزاری رویدادهای متعدد Free Weekend، بازی اور واچ را برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان و گیمرها قرار داد که حضور این افراد در جامعه کاربری 30 میلیون نفری نیز لحاظ شده است. همچنین، بنا به ادعای شرکت اکتیویژن ، نسخه اول بازی Destiny نیز پس از گذشت هشت ماه از انتشارش، تقریبا میزبان 20 میلیون بازیکن بود.

از دیگر خبرهای پیرامون بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می توان به دریافت جایزه «بهترین بازی آنلاین و چند نفره سال میلادی جاری» در دو رویداد The Golden Joystick Awards 2017 و The Game Awards 2017 اشاره کرد. برای مشاهده فهرست اسامی برندگان، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه دسترسی زودهنگام یا همان Early Access عنوان ویدیویی پرطرفدار PlayerUnknown's Battlegrounds در تاریخ 23 مارس سال میلادی 2017 (3 فروردین ماه 96) بر روی پلتفرم پی سی منتشر شد. این بازی شوتر به دلیل ارائه گیم پلی بی نظیر و هیجان انگیز، از همان اوایل انتشار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و در نهایت، رکوردهای بیشترین تعداد بازیکنان همزمان شبکه پرمخاطب استیم را یکی پس از دیگری از آن خود کرد.

تا پیش از عرضه این بازی چند نفره آنلاین، رکورد بیشترین تعداد بازیکنان همزمان شبکه استیم در اختیار عنوان کاملا رایگان Dota 2 بود که با حضور ۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۳۲۸ بازیکن همزمان، در صدر جدول پرمخاطب ترین بازی های شبکه استیم خودنمایی می کرد. اما طولی نکشید که ساخته استودیوی PUBG Corp، عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds، وارد صحنه شد و به صدرنشینی بازی دوتا 2 پایان داد.

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از سوی شبکه استیم، بازی PUBG در روز 25 نوامبر سال میلادی جاری (4 آذر ماه سال 96) میزبان بیش از 3 میلیون بازیکن همزمان بود و اختلاف رکورد خود را با رقیبان دو برابر کرد. همچنین، این آمار و ارقام بار دیگر محبوبیت تحسین برانگیز بازی را به رخ همگان کشید.

تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds

پس از کسب موفقیت ها و رکورد شکنی های پی در پی این عنوان، شرکت نامدار مایکروسافت از فرصت پیش آمده استفاده کرد تا بخشی از کمبود بازی های انحصاری کنسول ایکس باکس وان را جبران کند. بدین ترتیب، ردموندی ها رسما انتشار نسخه کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس بازی را بر عهده گرفتند و نسخه نهایی و کامل این عنوان ویدیویی پرطرفدار را در تاریخ 12 دسامبر سال میلادی جاری (21 آذر ماه سال 96) به دست علاقه مندان رساندند.

سپس نسخه کامل بازی تحت شماره 1.0 در روز 20 دسامبر امسال (29 آذر) بر روی پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نمرات و نقدهای اولیه بازی نوید یک عنوان ویدیویی شوتر ناب و فراموش نشدنی را می دهند. هم اکنون، نسخه کامل و دیجیتالی بازی با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه رسمی شبکه استیم به فروش می رسد. جهت تهیه و خرید بازی، به فروشگاه استیم مراجعه فرمایید.

گفتنی است؛ با وجود برگزاری رویداد تخفیفات ویژه استیم به مناسبت آغاز سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس و ارائه پیشنهادهای وسوسه انگیز متنوع، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds کماکان در صدر جدول پرفروش ترین بازی های شبکه استیم قرار دارد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds چیست؟ آیا شما هم این عنوان ویدیویی شوتر چند نفره آنلاین را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر