فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به 22 میلیون نسخه رسید

رسانه کلیک - بر اساس ادعای سازندگان، چندی پیش میزان فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز 22 میلیون نسخه عبور کرد و رکورد جدیدی را به دست آورد.

فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به 22 میلیون نسخه رسید

بدون شک نمی توان از پیشرفت و محبوبیت بی نظیر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds چشم پوشی کرد و با وجود اینکه در حال حاضر نسخه نهایی این عنوان ویدیویی شوتر منتشر نشده و بازیکنان و کاربران شبکه استیم به نسخه زودهنگام یا Early Access دسترسی دارند، بازهم به رکورد شکنی های ادامه می دهد و در صدر پرفروش ترین بازی های فروشگاه استیم قرار دارد.

اوایل مهر ماه بود که شبکه استیم با ارائه آمار جدید از تعداد بازیکنان همزمان عناوین ویدیویی، رکورد جدیدی را برای بازی Playerunknown's Battlegrounds ثبت کرد. مطابق ادعای استیم، تعداد بازیکنان همزمان این عنوان ویدیویی شوتر آنلاین و چند نفره به مرز 2 میلیون بازیکن (به طور دقیق: ۱,963,080نفر) نزدیک شد. بدون تردید، ثبت چنین رکوردی آن هم با وجود عناوین ویدیویی مشهور و پرطرفدار از جمله ندای وظیفه ، راکت لیگ ، کانتر استریک گلوبال آفنسیو ، دوتا 2 و غیره نشان از عملکرد فوق العاده بازی Playerunknown's Battlegrounds می دهد.

حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، به نظر می رسد که میزان فروش بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز 22 میلیون نسخه عبور کرده و این عنوان رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. این در حالی است که در اوایل ماه نوامبر امسال، میزان فروش بازی به رقم 20 میلیون نسخه رسیده بود. به بیان دیگر، این عنوان ویدیویی فقط و فقط در عرض دو هفته توانسته بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می توان به قرارگیری آن در فهرست نامزدهای مراسم The Game Awards 2017 و دریافت جایزه بهترین بازی آنلاین و چند نفره سال در رویداد The Golden Joystick Awards 2017 اشاره کرد. در حال حاضر، این عنوان در دسته بندی های «بهترین بازی سال»، «بهترین بازی ویدیویی در حال پیشرفت» و «بهترین بازی چند نفره سال» با سایر بازی ها رقابت می کند. جهت مشاهده لیست کامل نامزدها، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه دسترسی زودهنگام عنوان ویدیویی پرطرفدار PlayerUnknown's Battlegrounds در تاریخ 23 مارس سال میلادی 2017 (3 فروردین ماه 96) بر روی پلتفرم پی سی منتشر شد. پس از کسب موفقیت ها و رکورد شکنی های پی در پی، شرکت نامدار مایکروسافت رسما انتشار نسخه کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس بازی را بر عهده گرفت. پیش بینی می شود که نسخه نهایی در ماه دسامبر سال میلادی جاری (اواخر آذر) بر روی پلتفرم رایانه شخصی منتشر شود.

حالت دسترسی زودهنگام یا Early Access بدان معناست که سازندگان به منظور تامین هزینه های ساخت و توسعه بازی ویدیویی، نسخه تکمیل نیافته را با قیمت کمتری به فروش می رسانند تا بخشی از هزینه ها از این طریق تامین شود. بدین خاطر، هم اکنون نسخه دسترسی زودهنگام بازی با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه استیم به فروش می رسد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با میزان فروش بازی PlayerUnknown's Battlegrounds و رکورد شکنی های آن چیست؟

منبع: Gaming Bolt

ارسال نظر