ویژگی های ساعت فاسیل مدل Q54

شرکت فاسیل مدت هاست برای ساعت های مقرون به صرفه مد روز برای خود نامی دست و پا کرده ولی اخیرا با خط تولید ابزارهای پوشیدنی هوشمند مدل Q به حضور در قلمرو ساعت های هوشمند مبادرت ورزیده است.

ویژگی های ساعت فاسیل مدل Q54

به گزارش کلیک، این شرکت در نمایشگاه CES امسال از مدل جدیدی به نام Q54 پایلوت رونمایی کرد که اساسا یک طراحی جدید برای ساعت به این خط تولید اضافه می کند. در واقع این شرکت یک ردیاب فعالیت بدنی در داخل این ساعت آنالوگ قرار داده است و در نگاه اول، این محصول کمی غیررسمی تر از مدل Q گرانت به نظر می آید. مدل گرانت اعداد رومی و ظاهر درخشانی داشت و به همین دلیل رسمی تر بود ولی Q54 پایلوت دارای اعداد عربی است. بنا به گفته رایان وایت، طراح این ساعت، نوع طراحی و قاب پشتی جدید این ساعت، آن را برای استفاده روزمره مناسب تر کرده است.
با دیدن این ساعت متوجه زیبایی و طراحی بی نظیر آن می شوید. اگر چه این ساعت مردانه است اما جزییات فوق العاده ای در آن به کار گرفته شده و بسیار شیک است. برای خرید می توانید بین دو مدل با رنگ روشن یا تاریک همراه با بند فلزی یا چرم طبیعی یکی را انتخاب کنید. اگر این سبک ساعت برای تان جذاب است در اواخر بهار سال بعد می توانید آن را با قیمت 175 تا 215 دلار بسته به بند انتخابی از هر جایی تهیه کنید.
منبع: engadget

ارسال نظر