استودیوی Remedy بر روی پروژه جدیدی کار می کند!

بدون شک محصولات و عناوین استودیوی رمدی اینترتیمنت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این کمپانی، تا به امروز با انتشار عناوین ویدیویی خود طرفداران زیادی جذب کرده است. استودیوی رمدی با همکاری کمپانی بزرگ مایکروسافت بازی های خود را به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان عرضه می کند و رقابت سختی با استودیوی ناتی داگ (استودیویی که با کمپانی سونی همکاری می کند) دارد. رمدی اینترتیمنت تا به امروز دو نسخه اول فرانچایز بی نظیر مکس پین، بازی Alan Wake و Quantum Break را در کارنامه خود ثبت کرده که این چهار عنوان، به خوبی نظر منتقدان و گیمرها را جلب کرده است. چندی پیش، جدیدترین اثر این استودیو با نام کوانتوم بریک برای کنسول ایکس باکس وان و سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد که توانست رکورد پرفروش ترین عناوین کمپانی مایکروسافت در نسل هشتم را از آن خود کند و موفقیت های مختلفی را برای این شرکت و کنسول به رقم بزند. به نظر می رسد که این استودیو هم اکنون بر روی هیچ پروژه و بازی جدیدی کار نمی کند اما گویا واقعیت چیز دیگریست! بر اساس گزارشات و خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، استودیوی رمدی اینترتیمنت هم اکنون مشغول ساخت یک بازی جدید است که کار ساخت این بازی، از ۹ ماه گذشته شروع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

استودیوی Remedy بر روی پروژه جدیدی کار می کند!

استودیوی رمدی با همکاری کمپانی بزرگ مایکروسافت بازی های خود را به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان عرضه می کند و رقابت سختی با استودیوی ناتی داگ (استودیویی که با کمپانی سونی همکاری می کند) دارد. رمدی اینترتیمنت تا به امروز دو نسخه اول فرانچایز بی نظیر مکس پین، بازی Alan Wake و Quantum Break را در کارنامه خود ثبت کرده که این چهار عنوان، به خوبی نظر منتقدان و گیمرها را جلب کرده است. چندی پیش، جدیدترین اثر این استودیو با نام کوانتوم بریک برای کنسول ایکس باکس وان و سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد که توانست رکورد پرفروش ترین عناوین کمپانی مایکروسافت در نسل هشتم را از آن خود کند و موفقیت های مختلفی را برای این شرکت و کنسول به رقم بزند. به نظر می رسد که این استودیو هم اکنون بر روی هیچ پروژه و بازی جدیدی کار نمی کند اما گویا واقعیت چیز دیگریست! بر اساس گزارشات و خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، استودیوی رمدی اینترتیمنت هم اکنون مشغول ساخت یک بازی جدید است که کار ساخت این بازی، از ۹ ماه گذشته شروع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، هنوز بازی Quantum Break، یک بازی جدیدی به حساب می آید و استودیوی رمدی اخیرا آن را در سراسر جهان عرضه کرده است؛ با این حال، بسیاری از طرفداران این استودیو و مجموعه الن ویک، خواستار عرضه نسخه بعدی بازی Alan Wake هستند و در انجمن ها، وب سایت های رسمی، مراسم ها و... این درخواست خود را به گوش سازندگان رسانده است. برای هواداران و طرفداران این استودیو تعجب آور نیست که عناوین این شرکت بازی ساز مسیر طولانی را برای عرضه طی می کنند و این کمپانی به صورت سخت و با تلاش فراوان، پروژه خود را به اتمام می رساند و در نهایت با یک شاهکار رو به رو می شویم. به همین علت، تا به امروز تمامی عناوین این استودیو چرخه تولید طولانی ای (بیشتر از ۶ سال) را گذرانده اند.

روز گذشته، وب سایت معتبر و شناخته شده Game Center Online خبر از پروژه جدید استودیوی Remedy داد! این وب سایت ادعا می کند که رمدی ها از ۹ ماه گذشته، کار ساخت بازی جدید خودشان را آغاز کرده اند و تا به امروز، هیچ صحبتی از آن به میان زده نشده است. خبر دیگری که به صحت داشتن ادعای وب سایت گیم سنتر آنلاین قوت می بخشد، انتشار تصویر جدید توسط طراح ارشد بازی کوانتوم بریک یعنی آقای کایل رولی است.

به تازگی آقای کایل رولی در حساب شخصی شبکه اجتماعی لینکدین، تصویری از پروژه ناشناس استودیو Remedy Entertainment را منتشر کرد که بر روی این تصویر، عدد ۹ قابل مشاهده می باشد. البته نمی توان به این گونه خبرها اعتماد کرد چرا که ممکن است این استودیو هم اکنون بر روی نمونه های اولیه چندین بازی ویدیویی مشغول به کار باشد و در آخر، شاهد انتشار یک عنوان ویدیویی از سوی این شرکت باشیم.

تا به امروز عرضه نسخه دوم بازی الن ویک بارها و بارها توسط منابع مختلف تایید شده و حتی استودیوی رمدی چندی پیش، نام تجاری Alan Wake's Return را به صورت رسمی ثبت کرد. این استودیو در رویداد های مختلف صنعت بازی، اعلام کرده است که در آینده، گیمرها نسخه دوم عنوان Alan Wake را بازی خواهند کرد و ما یقین داریم که یک روزی، مشغول تجربه آن خواهیم بود اما هنوز جزئیاتی از این بازی نمی دانیم. در اوایل سال میلادی جاری، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، در شبکه اجتماعی توییتر و در پاسخ به سوالات کاربران، خبر از وجود بازی الن ویک ۲ داد. فیل اسپنسر هرگز اطلاعات بیشتری در اختیار طرفداران قرار نداد و تنها به تایید این خبر، بسنده کرد. البته توجه کنید که رمدی اینترتیمنت رسما از بازی الن ویک ۲ رونمایی نکرده چرا که این شرکت تا دو هفته پیش، مشغول عرضه بازی کوانتوم بریک بوده است.

https://click.ir/wp-content/uploads/2016/04/Alan-Wake.jpg

نفستان را در سینه حبس نکنید و بی جهت شکم هایتان را صابون نزدید! اگر این خبر منتشر شده صحت داشته باشد و استودیوی رمدی از ۹ ماه گذشته مشغول ساخت بازی جدید (پروژه جدید) باشد، باید سال های زیادی را برای عرضه آن صبر کنیم! همان طور که در بالا اشاره کردیم، اگر خبرها و سیاست های استودیوی رمدی را تا کنون دنبال کرده باشید، حتما می دانید که این شرکت همانند استودیوی راک استار، عناوین جدید خود را بزودی عرضه نمی کند و فاصله زمانی عرضه دو بازی از سوی این شرکت، بیش از ۶ سال است! این کمپانی پس از گذشت دو سال از انتشار نسخه اول بازی مکس پین، نسخه دوم آن را در اختیار گیمرها قرار داد و پس از آن، شاهد تغییر در سیاست های این کمپانی بودیم. اعضای این شرکت بیش از ۷ سال مشغول ساخت بازی Alan Wake بودند به طوری که پس از گذشت هفت سال، عنوان الن ویک برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد.

البته بازی Alan Wake's American Nightmare که یک نسخه فرعی از مجموعه الن ویک به حساب می آید، پس از گذشت ۲ سال از عرضه نسخه اول، برای رایانه های شخصی و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر گردید. (هم اکنون دارندگان ایکس باکس وان به کمک قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، می توانند تمامی نسخه های الن ویک را بر روی کنسول خود تجربه کنند) حال از آن تاریخ تا به امروز، بیش از ۶ سال گذشته و سه هفته پیش، جدیدترین اثر این شرکت با نام کوانتوم بریک در اختیار گیمرها قرار گرفت. با این حساب، در صورتی که کار ساخت بازی الن ویک ۲ و یا هر بازی دیگری از ۹ ماه پیش شروع شده باشد، در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ قادر به تجربه آن خواهیم بود. شایان به ذکر است که این تاریخ تنها بر اساس حدس و گمان زده و هیچ اعتباری رسمی ای ندارد.

جدیدترین اثر استودیوی رمدی اینترتیمنت Quantum Break نام دارد که در تاریخ ۸ آپریل سال میلادی جاری مصادف با ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر گردید. این عنوان نتوانست همانند بازی Alan Wake، به یک شاهکار تبدیل شود اما موفقیت های نسبتا خوبی را برای مایکروسافت و استودیوی رمدی اینترتیمنت به ارمغان آورد و انتظارت اکثر منتقدان و گیمرها را برآورده کرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با پروژه جدید استودیوی رمدی چیست؟ به نظر شما، پروژه بعدی این استودیو، الن ویک ۲ خواهد بود؟ آیا سیاست رمدی (عرضه بازی با فاصله زمانی طولانی) همچنان حفظ می شود و پس از گذشت چندین سال، شاهد عرضه پروژه جدید آن ها خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر