نسخه PC بازی Quantum Break در راه است!

در مراسم باشکوه E3، کمپانی بزرگ مایکروسافت از بازی جدیدی به نام Quantum Break رونمایی کرد. در زمان معرفی شدن این بازی اعلام شد که این بازی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد، اما به تازگی بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه PC بازی Quantum Break در راه است!

اما به تازگی بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، سازمان رده بندی بازی های ویدیویی در کشور برزیل، به تازگی رده بندی سنی بازی مورد انتظار Quantum Break را مشخص کرده است. در وب سایت رسمی این سازمان این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی و کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان رده بندی شده است. مشخص شدن رده بندی سنی نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Quantum Break دور از انتظار بود چرا که این نسخه هنوز توسط مایکروسافت و یا استودیوی رمدی اینترتینمنت معرفی و تایید نشده است.

البته عرضه بازی Quantum Break برای کامپیوترهای شخصی، اقدام بسیار عجیبی نیست چرا که در گذشته کمپانی مایکروسافت بارها و بارها بازی هایی همچون Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome, Killer Instinct که در انحصار کنسول ایکس باکس وان بودند، برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرده است. به همین علت ممکن است شاهد عرضه بازی Quantum Break برای پی سی باشیم.

در تصویر زیر می توانید رده بندی سنی نسخه پی سی بازی Quantum Break را مشاهده کنید.

Quantum Break PC

لازم به ذکر است که استودیوی سازنده این بازی یعنی رمدی اینترتیمنت تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص نسخه پی سی این بازی نداده و این خبر تا به الان توسط هیچ منبع معتبری تایید و یا تکذیب نشده است. البته بهتر است بدانید که در سال گذشته وب سایت معتبر خارجی گیم اینفورمر از کارگردان بازی Quantum Break سوالاتی در خصوص نسخه پی سی این بازی پرسید که وی در پاسخ به این سوال اظهار امیدواری کرد.

همچنین مدتی پیش خبری در سراسر فضای مجازی مبنی بر اینکه بازی Quantum Break مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند، به گوش رسید. علاوه بر بنا به گفته های خبرگزاری ها، ایده اصلی بازی Quantum Break از بازی محبوب و پرطرفدار Alan Wake برداشته شده است. سازندگان در این رابطه اعلام کردند:

بخی از ایده های اصلی این بازی از پیش نویس های داستان بازی Alan Wake برداشته شده است. یک نسخه از داستان این بازی که پیچیده بود. همان طور که می دانید داستان های بسیار زیادی برای بازی Alan Wake نوشته شده بود و ما از یکی از داستان های این بازی، ایده هایی را برداشتیم. یکی از این داستان به فیزیک کوانتومی و تسخیر زمان باز می گشت که برخی از ایده های بازی Quantum Break از این داستان برداشته شده است.

زمان به زندگی کل ما انسان ها و موجودات دیگر معنا داده است! اگر زمان را بتوانیم متوقف کنیم، بسیاری از اتفاق ها رخ نخواهد داد. سازندگان بازی بی نظیر مکس پین و بازی Alane Wake در حال توسعه بازی جدیدی با نام Quantum Break هستند! داستان بازی از اینجا شروع می شود که همه انسان ها علم و دانش بسیار زیادی دارند. بدون شک در این صورت انسان ها با یکدیگر برای بدست آوردن مقام و ثروت با یکدیگر به جنگ می پردازند. قدرت شما در این بازی علاوه بر سلاح، زمان نیز است. در واقع قدرت اصلی شما در بازی Quantum Break تسخیر زمان خواهد بود. اگر شما بتوانید زمان را تسخیر کنید، چه کاراهایی را انجام می دادید؟! بازی Quantum Break هم اکنون توسط استودیوی Remedy Entertainment در حال ساخت می باشد و قرار است در تاریخ ۵ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شود.

آپدیت خبر:

این سازمان ساعاتی پیش رده بندی سنی نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Quantum Break را ار وب سایت رسمی خود حذف کرد.

در انتها خبر، دیدگاه شما درباره نسخه پی سی بازی Quantum Break چیست؟ آیا بزودی کمپانی مایکروسافت از نسخه پی سی این بازی مورد انتظار رونمایی خواهد کرد؟ به نظر شما این بازی برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

منبع: Segment Next

ارسال نظر