Quantum Break شگفت انگیز است!

تنها دو ماه به انتشار بازی مورد انتظار Quantum Break باقی مانده است و مدتی پیش آقای Aaron Greenberg در مصاحبه ای از عنوان بی نظیر Quantum Break تعریف و تمجدید بسیار کرد! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Quantum Break شگفت انگیز است!

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی وب سایت معتبر و بزرگ IGN با آقای Aaron Greenberg مصاحبه ای را ترتیب داده است که در این مصاحبه، آقای آرون گرین ‌برگ از عنوان Quantum Break اظهار امیدواری کرد و این بازی بی نظیر را یک بازی بی نظیر معرفی کرد! ایشان در این مصاحبه اعلام کرد:

در سال میلادی جاری بازی های مختلفی منتشر خواهند شد اما من برای بازی Quantum Break بسیار هیجان زده هستم! من 100 درصد مطمئن هستم که این بازی را تجربه خواهم کرد و من عاشق این بازی خواهم شد. اگرچه من بازی های جدید دیگر را تجربه نکردم که ترجیح میدم در پایان سال میلادی جاری درمورد بازی های دیگر نظر بدهم چرا که ممکن است جواب الان من با جواب دومم (پایان سال) کمی متفاوت باشد. با این حساب می دانم که بازی Quantum Break یک بازی شگفت انگیزی خواهد بود. داستان این بازی، بی نظیر و زیبا است و سازندگان این بازی، نوآوری های بسیاری را برای این بازی به ارمغان آورده اند.

البته به نظر من متوقت کردن زمان و دیگر مسائل مربوط به این حوزه را قبلا در Bullet Time دیده بودیم که سازندگان این بازی اثری با همچنین موضوعی را خلق کرده اند. اکشن های زنده و پویا که در بازی Quantum Break وجود دارند، به نظر من عالی خواهند بود. مردم و گیمرها در این بازی غرق می شوند و عاشق تجربه این بازی خواهند شد. در واقع این گیم پلی پویا و زنده، برای گیمرها و کاربران بازی Quantum Break را به یک بازی جادویی و شگفت انگیز تبدیل می کند. با این حساب بازی Quantum Break یکی از مورد انتظارترین بازی های من ترقی می شود و من مطمئن هستم که ساعت ها برای تجربه این بازی بر روی صندلی خواهم نشست.

لازم است بدانید که مدتی پیش، سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در کشور برزیل، رده سنی بازی Quantum Break را برای پلتفرم کامپیوتر شخصی مشخص کرد! این پست تنها چند ساعت بر روی خروجی این وب سایت قرار گرفت و پس از آن، نسخه پی سی بازی به سرعت حذف شد. هنوز کمپانی مایکروسافت واکنشی در خصوص این خبر انجام نداده و این خبر توسط هیچ منبع معتبری تایید یا تکذیب نشده است. برای مشاهده متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید.

زمان به زندگی کل ما انسان ها و موجودات دیگر معنا داده است! اگر زمان را بتوانیم متوقف کنیم، بسیاری از اتفاق ها رخ نخواهد داد. سازندگان بازی بی نظیر مکس پین و بازی Alane Wake در حال توسعه بازی جدیدی با نام Quantum Break هستند! داستان بازی از اینجا شروع می شود که همه انسان ها علم و دانش بسیار زیادی دارند. بدون شک در این صورت انسان ها با یکدیگر برای بدست آوردن مقام و ثروت با یکدیگر به جنگ می پردازند. قدرت شما در این بازی علاوه بر سلاح، زمان نیز است. در واقع قدرت اصلی شما در بازی Quantum Break تسخیر زمان خواهد بود. اگر شما بتوانید زمان را تسخیر کنید، چه کاراهایی را انجام می دادید؟! بازی Quantum Break هم اکنون توسط استودیوی Remedy Entertainment در حال ساخت می باشد و قرار است در تاریخ ۵ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شود.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی بی نظیر Quantum Break چیست؟ آیا این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های شما هم است؟ شما صحبت های آقای Aaron Greenberg را تایید می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر