بازی Quantum Break در ایکس باکس وان ایکس به ۱۰۲ گیگابایت فضا نیاز دارد

رسانه کلیک - در صورتی که علاقه‌مند هستید بازی Quantum Break را با رزولوشن بالاتری در ایکس باکس وان ایکس بازی کنید، باید حداقل ۱۰۲ گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

بازی Quantum Break در ایکس باکس وان ایکس به ۱۰۲ گیگابایت فضا نیاز دارد

در حالی که ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول بازی محسوب می‌شود، مشکلاتی نیز به همراه دارد. مهم‌ترین دغدغه‌ای که پیرامون این کنسول وجود دارد، نیاز به فضای بیشتر بازی‌های بهینه شده برای این کنسول است.

با وجود اینکه ایکس باکس وان ایکس می‌تواند قدرت سخت‌افزاری بسیار بالایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد، حجم بازی‌ها نیز به‌صورت چشمگیری افزایش می‌یابد. برای مثال می‌شود به بازی‌های انحصاری اشاره کرد که با دریافت پچ بهینه‌سازی از حجم‌های بین ۴۰ الی ۵۰ گیگابایت به حجم‌هایی بیش از ۱۰۰ گیگابایت می‌رسند.

یکی از این بازی‌ها که پچ بهینه‌سازی دریافت خواهد کرد، بازی Quantum Break است. طبق گزارش‌های جدید، بازی Quantum Break با دریافت پچ بهینه‌سازی به حجم ۱۰۲ گیگابایت می‌رسد. البته پچ شامل به‌روزرسانی‌های متعددی نیز می‌شود که به هرچه بهتر شدن تجربه بازی کمک می‌کنند. با این حال، دانلود این پچ به معنای اجرای بازی با رزولوشن ۴K نیست.

البته امکان استریم ویدیوهای درون بازی وجود دارد تا حجم کمتری از فضای حافظه کنسول گرفته شود؛ اما اگر می‌خواهید بازی را به‌صورت آفلاین بازی کنید، مجبور به دانلود کامل پچ خواهید بود. دانلود این ویدیوها باعث می‌شود تا فضای مورد نیاز برای بازی Quantum Break به ۱۷۸ گیگابایت برسد.

بازی Quantum Break یکی از بزرگ‌ترین عناوین انحصاری کنسول خانگی ایکس باکس وان محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. این بازی توانست نظر منتقدان و همچنین گیمرها را به خود جلب کند. ساخت بازی Quantum Break توسط استودیوی سرشناس رمدی صورت گرفته است که ساخت آثاری چون الن ویک را برای کنسول خانگی ایکس باکس ۳۶۰ و رایانه شخصی در کارنامه خود دارد.

بازی Quantum Break

ارسال نظر