امواج رادیو تلویزیون بیشتر از موبایل است

امواج رادیو تلویزیون بیشتر از موبایل است. جای هیچ نگرانی برای مردم نیست و به صورت مداوم امواج در کشور به کمک رگولاتوری و سازمان انرژی اتمی پایش می شود.

امواج رادیو تلویزیون بیشتر از موبایل است

به گزارش کلیک، محمود واعظی در مراسمی به مناسبت امضای تفاهم نامه با سازمان محیط زیست افزود: بخش اندکی از مباحث مربوط به تشعشعات که جای بحث دارد به موضوعات ماهواره ای باز می گردد، از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم و پیگیری های جدی سازمان های رگولاتوری و انرژی اتمی نگرانی ها نسبت به گذشته کاهش چشم گیری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: درصددیم شهرها و مناطق هوشمند را ایجاد کنیم چرا که براساس ارزیابی های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۰ در دنیا بیش از ۵۰ میلیارد شی اینترنتی خواهیم داشت و به همین نسبت شاهد رشد پسماندها خواهیم بود. در واقع در کلان شهرها چاره ای جز هوشمند شدن نداریم.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: این وزارتخانه به جد دنبال اهداف زیست‌ محیطی است، به عنوان مثال شرکت پست در حال حاضر علاوه بر توزیع نامه، خرید و فروش الکترونیکی را نیز در دستور کار قرار داده و پست‌ بانک در ۱۱ هزار روستا شعبه دارد تا خدمات بانکی را به مناطق دورافتاده ارائه کند.

او بیان کرد: تمامی سازمان‌ های کشور نقشی در محیط زیست دارند و این نقش در کشورهای غربی به صورت جدی پیاده‌ سازی شده اما در دیگر کشورها شاهد این موضوع نیستیم؛ با این حال آقای رئیس‌جمهور نشان داد که دنبال فعالیت تبلیغاتی نیست و بحث محیط زیست را در اولویت قرار داده است.

وی در ادامه گفت: با بیان اینکه سود محیط زیست در جیب ۸۰ میلیون ایرانی می‌رود که فعالیت عام ‌المنفعه به حساب می‌آید، رهبری در سیاست ‌های کلان به بحث محیط زیست تاکید داشته و براین اساس دولت نیز آن را در اولویت قرار داده تا با محقق‌ سازی آن شرایط برای رفاه حال ایرانیان فراهم شود.

محمود واعظی اضافه کرد: در انتخابات ۷ اسفند از ۲۵ قلم عملیات الکترونیکی، تنها رای‌ گیری به شکل‌ الکترونیک انجام نشد و از وزارت کشور و شورای نگهبان خواستاریم تا دور دوم انتخابات را با رای ‌گیری الکترونیکی تکمیل کنند.

منبع:isna

ارسال نظر