بروز رسانی جدید بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

در به‌روزرسانی جدید Rainbow Six Siege  نقشه جدیدی به بازی  اضافه شده است و شخصیت‌های ضعیف به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده اند.

بروز رسانی جدید بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

به گزارش کلیک ، خبر خوبی برای طرفداران بازی مهیج Rainbow Six Siege منتشر شده است. گویا نقشه ی جدیدی به بازی اضافه می شود و به‌روزرسانی جدیدی برای Rainbow Six Siege منتشر می‌شود و مطمئنا این به‌روزرسان مشکلات بسیاری را حل می‌کند.

همچنین شخصیت Tachanka که از زمان عرضه بازی در آن وجود داشته است و همواره به عنوان یکی از ضعیف‌ترین اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege شناخته می‌شود. یوبی‌سافت که شرکت‌ساخت و انتشار این ابازی است هم در اطلاعات خود به این به‌روزرسان و این نکات اشاره کرده است. اکنون شرکت یوبی‌سافت به جهت بهبود این شخصیت ویژگی جدیدی به او دااده ست. Tachanka اکنون در کنار مسلسلش سپرهای محافظی دارد تا او به راحتی توسط دیگر اپراتورها مورد هدشات واقع نگیرد. این سپر از مسلسل جدا بوده و ۵۰۰ واحد HP دارد و قابل نابودی است. پس با این وجود با اضافه شدن وزن سپر به سلاح شاهد تکان خوردن‌های بیشتر مسلسل در هنگام شلیک هستیم و گلوله‌ها بیش از پیش پخش می‌شوند.

Tachanka in Rainbow Six Siege

نقشه جدیدی به نام Bartlett University در ادامه تغییرات به بازی اضافه شده است که تنوع نقشه‌های بازی را بیشتر می‌کند. در ادامه نگاهی به دیگر تغییرات می‌اندازیم.

۱-اپراتور FUZE حال یک CLUSTER CHARGE اضافی دریافت می‌کند و نارنجک‌های پرتابی آن به فاصله‌های بیشتری پرتاب می‌شوند. نارنجک‌های او از ۲.۵ متر به ۴.۲ متر فاصله پرتاب تغییر نموده‌اند.
۲- اپراتور BANDIT یک باتری اضافی دریافت می‌کند.
۳- قدرت اپراتور Blackbeard در بازی کاهش یافته است تا متعادل شود. قدرت سپر Blackbeard از ۱۵۰ به ۶۰ کاهش یافته و سرعت نشانه گرفتن او نیز کاهش یافته است.
۴- تغییرات بسیار و بهبودهای متفاوتی برروی سلاح‌ها انجام گرفته است.
۵- با به روزرسانی بسیاری از مشکلات فنی و گیم‌پلی بازی حل شده اند.

ارسال نظر