بازی Rainbow Six Siege با بیش از 30 میلیون بازیکن رکورد زد!

رسانه کلیک - به پاس پشتیبانی قوی شرکت فرانسوی یوبی سافت، چندی پیش تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege از مرز 30 میلیون نفر گذشت و رکورد دیگری برای این عنوان ویدیویی شوتر چند نفره آنلاین به ثبت رسید.

بازی Rainbow Six Siege با بیش از 30 میلیون بازیکن رکورد زد!

با وجود اینکه بازی Rainbow Six Siege در زمان انتشار با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و در جایگاه اصلی و واقعی خود قرار نگرفت، اما به لطف پشتیبانی مستمر و قوی شرکت یوبی سافت، برگزاری رویدادهای متنوع و انتشار به‌روز رسانی های متعدد و رایگان که محتوای جدیدی از جمله اپراتور، سلاح و نقشه را به بازی اضافه می کند، روز به روز به جایگاه اصلی خود نزدیک تر می شد و شاهد افزایش تعداد بازیکنان آن و گسترش و رشد جامعه کاربری آن بودیم.

اواسط تابستان سال گذشته (96) بود که یوبی سافت با افتخار تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege را 20 میلیون نفر خواند و از تمامی گیمرها و کاربران خود تشکر کرد. حال از آنجا که جامعه کاربری بازی به موازات پشتیبانی بی وقفه و انتشار به‌روز رسانی های پی در پی به رشد خود ادامه می دهد، اخیرا تعداد کلیه بازیکنان این عنوان در سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی از مرز 30 میلیون نفر عبور کرده است.

یوبی سافت ضمن ارائه جدیدترین گزارش از تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege و برپایی جشن ویژه به مناسبت این موفقیت بزرگ، در ادامه گزارشی هم از تعداد تماشاگران همزمان رویداد Six Invitational 2018 سخن گفت که بر اساس آن، تعداد بازدیدکنندگان این مراسم به رقم 321 هزار نفر رسیده است.

آقای الکساندر رمی (Alexandre Remy)، کارگردان و رئیس ارشد نام تجاری بازی رینبو سیکس سیج، در خصوص این موفقیت بزرگ و چشم گیر اعلام کرد: «در طول این سه سال ما تمام تلاش خود را برای ساخت و خلق جامعه ای که از یکپارچگی خاصی برخودار است، به کار گرفتیم و سعی کردیم که این جامعه در کنار بازی Rainbow Six Siege به رشد خود ادامه دهد. در حال حاضر ما از اینکه به چنین نقطه عطف و دستاوردی دست یافتیم، به طرز فوق العاده ای به خود افتخار می کنیم. ما همچنان به تلاش خود ادامه می دهیم تا بازیکنان جدیدی را به سمت این عنوان ویدیویی جذب کنیم».

شرکت یوبی سافت قول داده است که طی چند سال آینده، تعداد اپراتورهای بازی را به عدد 100 برساند. این در حالی است که هم اکنون 36 اپراتور در این بازی حضور دارند و طبق برنامه ها و وعده های سازندگان، به نظر می رسد عنوان ویدیویی Rainbow Six Siege راه طولانی در پیش دارد. به علاوه، یوبی سافت در حال بررسی موارد و تعابیری است که به کمک آن از حضور بازیکنان آزاردهنده، متخلف و نالایق در بازی جلوگیری کرده و با فعالیت های مخرب گیمرها مقابله کند.

این شرکت هم اکنون در حال ردیابی رفتارهای نامناسب بازیکنانی است که به عنوان مثال در گفتار خود از ارکاک رکیک، کلمات غیرقانونی، تهدید آمیز، غیر اخلاقی و نژاد پرستانه استفاده می کنند. یوبی سافت برای چنین رفتارها و فعالیت های مخرب مجازات سختی را در نظر گرفته است که ممنوعیت (بن شدن) کاربر به صورت موقت و حتی دائم را در پی خواهد داشت. به علاوه، جریمه و مجازات سخت تری هم برای آن دسته از بازیکنانی که در طول بازی هم تیمی خود را می کشند، در نظر گرفته شده است.

تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege

در حال حاضر بازی رینبو سیکس سیج در سومین سال عرضه خود به سر می برد و آخرین به‌روز رسان بزرگ آن که به نام Operation Chimera شناخته می شود، در اواسط اسفند ماه سال پیش (ماه مارس سال جاری میلادی) به صورت رایگان برای کلیه پلتفرم ها منتشر شد و به واسطه آن، دو اپراتور جدید به نام های «لیون» (Lion) و «فینکا» (Finka) به این عنوان راه یافتند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

چنانچه تا به امروز موفق به تجربه بازی Rainbow Six Siege نشده اید، هم اکنون می توانید با پرداخت هزینه کمتر و برخوداری از تخفیف 25 درصدی به مناسبت این موفقیت بزرگ، نسخه استاندارد و معمولی آن را به قیمت 29.99 دلار از طریق فروشگاه های رسمی استیم، یوپلی، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو خریداری کنید و از بخش چند نفره جذاب این بازی نهایت لذت را ببرید.

البته، یوبی سافت نسخه ارزان تری را نیز تحت عنوان نسخه استارتر (Starter) پیش روی شما قرار داده تا فقط و فقط با پرداخت مبلغ 14.99 دلار، به تجربه بازی رینبو سیکس سیج بپردازید. گفتنی است، این نسخه از حیث محتوا نظیر نقشه، اپراتور (شخصیت های مبارز)، سلاح و سایر آیتم ها هیچ تفاوتی با نسخه معمولی ندارد. تنها تفاوت این نسخه با نسخه استاندارد در رایگان نبودن اپراتورهای اصلی است که باید پول درون بازی فوق العاده زیادی را برای خرید هر اپراتور اصلی خرج کنید.

تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege

شایان ذکر است؛ بازی هیجان انگیز و پرطرفدار Rainbow Six Siege از مجموعه محبوب Tom Clancy در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege چیست؟ به نظر شما، چه عواملی در موفقیت چشم گیر و بزرگ این عنوان ویدیویی دخیل بودند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر