با وب کم Kiyo به راحتی بازی و ویدیوهای خود را استریم کنید!

رسانه کلیک – شرکت ریزر (Razer) به‌تازگی وب کم Kiyo را برای علاقه‌مندان به استریم کردن ویدیو و بازی معرفی کرده است که دارای طراحی منحصر‌به‌فردی بوده و همراه با یک میکروفون عرضه می‌شود.

با وب کم Kiyo به راحتی بازی و ویدیوهای خود را استریم کنید!

شرکت ریزر به ساخت لپ تاپ‌، موس و صفحه‌کلید گیمینگ شهرت دارد و تاکنون دسته ایکس‌باکس و پاوربانک نیز تولید کرده است؛ ضمن آنکه قرار است در آینده گوشی هوشمند نیز بسازد. این شرکت وب‌کم‌های نظیر وب‌کم Stargazer را برای استریم کردن بازی‌های اینترنتی تولید کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت در حال حاضر روی بازی استریم خود کار می‌کند و قرار است به زودی این بازی را با لوازم جانبی خاصی که برای استریم کردن آن طراحی شده‌اند، عرضه کند. یکی از این دو لوازم جانبی، وب کم Kiyo است که یک چراغ حلقه مانند در آن تعبیه شده و دیگری یک میکروفون با پورت USB به‌ نام Serein X است.

چراغ حلقه‌ای تعبیه شده در وب کم Kiyo دارای دوازده سطح روشنایی است که در استریم‌های تصویر در تصویر در سایت Twich چهره شما را کاملا روشن می‌کند و در اتاق‌های تاریک جذابیت خاصی دارد.

این وب کم قادر است تصاویر را با وضوح ۷۲۰P با ۶۰ فریم در ثانیه یا ۱۰۸۰P با ۳۰ فریم در ثانیه پخش کند. بلندگوی Serein X که با پایه جداشدنی عرضه می‌شود، ۱۰۰ دلار قیمت دارد و می‌توانید آن را در مکان دلخواه قرار دهید. این بلندگو دارای پورت USB بوده و زاویه رکوردر آن برای دریافت صدا هنگام استریم کردن ویدیو، بهینه‌سازی شده است. در ضمن کاربران می‌توانند از میکروفون‌های دیگر نیز همراه با این وب کم استفاده کنند.

ارسال نظر