نرم افزار دوربین ریزر فون در هفته های آینده بهبود پیدا می‌کند

رسانه کلیک - دوربین گوشی ریزر فون (Razer Phone) در هفته های آتی با بروز رسانی نرم افزاری بهبود پیدا می‌کند و قابلیت Instazoom به آن اضافه می‌شود.

نرم افزار دوربین ریزر فون در هفته های آینده بهبود پیدا می‌کند

شرکت ریزر (Razer) به تازگی اولین سری از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد و آن را گوشی Razer نامید. این شرکت می‌گوید هنگامی که از کیفیت شگفت‌انگیز دوربین گوشی خود مطمئن شد به تست، بهینه‌سازی و بهبود نرم‌افزار دوربین ادامه خواهد داد. مین لیانگ تن (Min-Liang Tan) مدیر عامل شرکت Razer تأیید کرده است که در هفته‌های آتی، دوربین گوشی‌های این شرکت بهبود می‌یابد.

گوشی Razer دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و دو دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب است. سخت‌افزار و سنسورهای قوی در این دوربین‌ها به کار رفته و در حد انتظارات کاربران سال 2017 است. از آنجایی که سخت‌افزار این گوشی‌ها قبلاً به بازار عرضه شده است و به وضوح قابل تغییر نیست، شرکت Razer تمرکز خود را بر بهبود عملکرد نرم‌افزاری دوربین قرار داده است.

شرکت ریزر، به طور خاص بر بهبود عملکرد اپلیکیشن دوربین در کوتاه مدت تمرکز دارد و به نظر می‌رسد که در حال ارتقا ویژگی‌هایی مانند سرعت شاتر، نور کم و مواردی از این دست است. مدیر عامل این شرکت گفته است که اصلاحات و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری دوربین طی چند هفته آینده انجام می‌شود.

در ماه های آینده، اپلیکیشن جدید دوربین گوشی ریزر فون منتشر می‌شود. این برنامه دارای ویژگی‌‌هایی مانند دکمه Instazoom خواهد بود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا به سرعت به قابلیت بزرگنمایی بهینه در فوتولنز دسترسی پیدا کنند. Tan در این مورد گفت:

این دکمه تقریباً خواسته تمامی کاربرانی است که به بررسی این محصول پرداخته‌اند.

شایان ذکر است؛ ویژگی‌های دیگری مانند توانایی ضبط ویدئو با سرعت 60 فریم در ثانیه، حالت عمودی تصویر و بهبود و ارتقاء هرچه بیشتر سرعت، نیز در به روز رسانی نسخه Oreo وجود خواهد شد که قرار است در اواخر فصل اول سال 2018 برای گوشی‌های Razer عرضه شود.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر