گوشی جدید Razer برای دوستداران بازی ساخته شده است

رسانه کلیک – گوشی جدید ریزر به زودی رونمایی می‌شود و طبق اطلاعاتی که منتشر شده این گوشی دارای امکانات خوبی برای علاقه‌مندان به بازی است.

گوشی جدید Razer برای دوستداران بازی ساخته شده است

خبرهای قبلی هم نشان می‌داد که شرکت ریزر (Razer) در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پیشرفته مخصوص علاقه‌مندان به بازی است، اما یک نشت اطلاعاتی جدید مشخص کرد که این دستگاه چقدر قدرتمند است.

احتمالاً گوشی جدید ریزر ۳G نام دارد. صفحه نمایش ۱۲۰Hz IGZO این گوشی ابعاد ۵٫۷ اینچ دارد، کیفیت صدای آن دالبی آتموس و دو بلندگو در جلو گوشی تعبیه شده است.

۳G همانند بسیاری از گوشی‌های امسال از دوربین دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در عقب بهره می برود و دارای لنز wide angle است. باتری با قدرت ۴ هزار میلی آمپر و رم ۸ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید ریزر است.

به نظر می‌رسد به لطف سرعت و کیفیت صفحه نمایش IGZO و ۸ گیگابایت رم، این گوشی هوشمند برای اجرای بازی‌ها بسیار مناسب باشد؛ حتی تماشا و ویرایش فیلم‌ها هم در این گوشی کار لذت بخش و راحتی خواهد بود.

مشخصات دیگر ۳G ریزر شناخته شده نیست، اما یک منابع خبری که خیلی قابل اعتماد نیست گزارش کرده که این گوشی دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 835 و صفحه نمایش با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است.

به نظر می رسد که گوشی ۳G از بسیاری از جهات شبیه گوشی Robin شرکت کست‌بیت است. جالب است بدانید که کمپانی ریزر در سال ۲۰۱۷ شرکت نکست‌بیت را خریداری کرد و اکنون با وجودی که گوشی شرکت روبین موفقیت چندانی در بازار بدست نیاورد، اما به نظر می‌رسد گوشی جدید ریزر مدل پیشرفته‌تر همان روبین است.

برای اینکه بدانیم این اطلاعات تا چه حد درست است، تنها کافی است یک روز دیگر صبر کنیم. ریزر اول نوامبر رویداد رونمایی از گوشی جدید خود را برگزار می‌کند.

گفتنی است؛ Razer یک شرکت آمریکایی مستقر در سنگاپور است که سابقه موفقی در ارائه سخت افزارهای گوناگون برای علاقه‌مندان به بازی دارد.

ارسال نظر