تریلر قهرمانان بازی مهیج Red Dead Redemption 2 را در دنیای GTA 5 ببینید

تریلر بازی Red Dead Redemption 2 در دنیای بازی GTA 5 شبیه سازی شد تا بار دیگر علاقمندان این بازی مهیج را مشتاق تر از پیش کند.

تریلر قهرمانان بازی مهیج Red Dead Redemption 2 را در دنیای GTA 5 ببینید

به گزارش کلیک ، یک کاربر خلاق در یوتیوب توانسته است که تریلر عنوان Red Dead Redemption 2 را در بازی GTA 5 شبیه سازی کند و سپس آن را در حساب یوتیوب خود با دنیای مجازی به اشتراک گذاشته است.

بازی محبوب Red Dead Redemption 2 روایتگر زندگی قهرمانانه ی افرادی در غرب وحشی است و سری قبل نیز توانسته بود امتیازات خوبی از سوی گیمرها و منتقدین بگیرد. ولی زمان دیدار با این بازی مهیج پاییز سال آینده خواهد بود. البته اکنون گیمرهایی که که همیشه عناوین منتشر شده از شرکت موفق تولید بازی های رایانه ای یعنی راکستار را دنبال کرده‌اند، بیش از دیگر افراد مشتاق تجربه سری جدید این بازی هستند، چون بیشتر این افراد نهایت لذت را از بازی GTA 5 برده‌اند و حال در انتظار تجربه شاهکاری دیگر آن‌هم در دنیای وسترن خواهند بود.

این اولین بار نیست که چنین حرکت های خودجوشی از سوی طرفداران بازی صورت می گیرد، تاکنون افراد زیادی با خلق ویدیو‌ها و تصاویر مختلف علاقه خود را به بازی در دست توسعه Red Dead Redemption 2 نشان داده‌اند، اکنون هم که کاربری با نام Freddy Los Santos در حساب یوتیوب خود دست به انتشار این ویدیو بسیار جالب در رابطه با بازی بزرگ Red Dead زده است. او با شبیه سازی تریلری که اخیر از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده بود توانست این بازی را در دنیای بزرگ بازی GTA 5 شبیه سازی کند.

همچنین او با خلاقیت در حساب یوتیوب خود ویدیو تریلر اصلی بازی Red Dead Redemption 2 را در کنار ویدیو شبیه سازی خود قرار داده است تا بینندگان بهتر بتوانند این اثر را درک کنند.

هردوی این ویدئوهای مهیج را می توانید در زیر ببینید.

ویدیوی منتشر شده ی مقایسه تریلر اصلی بازی Red Dead Redemption 2 با شبیه سازی:

ویدیوی شبیه سازی تریلر Red Dead Redemption 2 در بازی GTA 5:

ارسال نظر